Ga naar inhoud

HDD detectie probl.


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb regelmatig Opstart problemen, hieronder volgen systeem specs. Mijn Hardware: mobo:K7T266a Pro proc: Athlon XP 1600 hdd's 1. IBM 40Gb type ? (Pri slave) 2. WD800JB 80 Gb IDE (Pri master) probleem: Na enige tijd geleden een 2e hdd te hebben bijgeplaatst (WD800JB) heb ik zo nu en dan problemen met opstarten, het is niet te klokken wanneer, maar hij heeft problemen met het detecteren van de WD schijf, wanneer ik de computer opstart vind hij deze schijf niet en start dus niet op, soms duurt het wel een paar dagen voordat hij weer opstart. onder windows (XP) zijn er geen aanwijzingen te vinden waardoor dit zou kunnen ontstaan. gedurende deze problemen gebeurd het regelmatig dat de pc zonder dat er iemand bij in de buurt is aan gaat. en vervolgens de HDD niet detecteerd. Zijn er mensen voor wie dit bekend in de oren klinkt ? oh ja, heb zojuist een nieuwe Bios gedownload, deze wil ik wanneer de pc het weer eens een keer doet erop zetten. Iemand suggesties waar het probleem zou kunnen liggen ? alvast bedankt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...