Ga naar inhoud

Casemodding (reacties/ervaringen gevraagd)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
k heb ff een vraagje over het stealthen van de cd-roms ik heb een chieftec Matrix series kast (blauw) ik wil m'n drives wel gaan stealthen maar hoe kan ik de drives dan verder naar achteren plaatsen? het gaat om de volgende drives lite-on 48426s brander lite-on 526s cd-rom of kan ik beter een extra frontje kopen en die spuiten? of zo'n standaard stealth frontje van coolermaster ofzo. en zijn de casefans die chieftec meeleverd een beetje van een goeie kwaliteit? ik merk ineens dat m'n outtake raar begint te zoemen.
Link naar reactie
dat is het em nou juist. bij chieftec kasten heb je rails aan de zijkanten van je cd-roms zitten daar zitten (dacht ik) maar 2 gaatjes in. moet ik dan per se aan het boren in die rails? iemand nog tips of zo de orginele afdekplaatjes van m'n kast kan ik niet gebuiken omdat ik er 1 verknoeid heb bij het maken van een baybus. dus heb ik nog maar 1 plaatje over. je kunt toch ook kant en klare stealth frontjes kopen?
Link naar reactie
[quote:a91323770c="Red Dragon"]Waarom zou je stealth forntjes willen? DVD-rom en Branders e.d. kan je tegenwoordig ook gewoon in het zwart krijgen, heb ik ook. staat wel zo mooi.[/quote:a91323770c] als je even m'n post leest bijna bovenaan de pagina lees je dat ik een blauwe kast heb en ik vind niet dat zwart daar nou zo mooi bij kleurt. OF ik moet aan witte frontjes zien te komen die ik kan spuiten OF ik ga m'n drives stealthen. (maar de vraag is waarmee!?) er zijn zeker geen witte frontjes voor lite-on's te koop?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote:cf7e020823="Nightfire"]In plastic laten zitten? Lees je ze dan nooit ofzow :p[/quote:cf7e020823] Nee, ik lees de C!T idd nooit. Ik had ook nooit een abbonement moeten nemen, heb hem inmiddels al weer opgezegd. Ik vind de C!T wel een leuk en mooi blad hoor en het leest ook lekker, maar ik geef toch voorkeur aan de C't en de LinuxMagazine wat dat betreft. En gezien ik niet al teveel tijd hebt weet je, als je de c't kent, dat er geen tijd is voor een 3e blad ;) (dat ding is net zo dik als de bijbel en heeft kwalitatief heel erg goede stukken)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...