Ga naar inhoud

nieuwe pc


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ok, ik heb even het bonnetje erbij gezocht (had ik nog) en de kosten waren toen: 1 delta 80hp 29,00 5 ys-techs 65,00 1 swiftech 76,00 1 as3 10,00 1 ttmemkoeling 17,00 ------------------- 197,00 Swiftech blok was dus idd goedkoper, was dus ~100 euro met de Delta erbij dat airduct zag er idd heel erg bruut uit :-P dat heeft Erik overigens nu in zijn PC zitten (net als mijn ys-techs en memkoeling), de temp werd er alleen maar 1 graad lager van :-)
Link naar reactie
Wist je... Als je het woord klote neertypt bij tweakers.net, dat die zieltjes direct je een waarschuwing sturen. Ze gooien dan een slotje er op... Geef die kinderen een lollie Even wat anders... Overklokken kan dodelijk zijn voor je pc. Koop liever een nieuw moederbord. Succes [quote:20022c2c07="ruco"]ik heb eindelijk genoeg geld bij elkaar (1000 euro) en ik wilde vragen wat ik het beste kan kopen of beter nog wat door kan sparen. ik wil vooral gaan gamen en overklokken en gewoon kloten. ik hoef geen cdromspeler en speakerset en monitor en op de 3d kaart moet dvi zitten. alvast bedankt[/quote:20022c2c07]
Link naar reactie
//xs4serum Je mag ook hier geen poep of klote zegen, je krijgt dan ook een waarschuwing en een slotje kan je niet ruilen voor een lollie, ik heb geen kinderen om een lollie aan te geven. Dat slot je krijg je gratis. //Marcel Als ik zo dat overzichtje zie dan is dat bedrag eigenlijk ook wel logisch, die ys-techs fans en die delta 80hp zijn gewoon duur. Blijft het feit dat ik voor 200 Euro liever Watercooling heb. mijn koeling koste ongeveer 150 a 160 Euro zit ik ineens te bedenken 2x Blue-led 80x80 fan (een van Sunbeam en een van Antec) 3x Papst fan Thermalright SLK-800 Zalman NB cooler Zalman ZM80A-HP ASIII
Link naar reactie
Ligt er aan, voor een goede WC set betaal je echt wel meer als 200 euro. Voor die prijs heb je een set zonder bijvoorbeeld reservoir en VGA heatsink. De duurdere sets zijn wel completer, maar dan mis je bijvoorbeeld nog steeds je VGA blok die bij dangerden al iets van 70 euro kost. (ik heb ook waterkoeling overwogen) maar dan kwam ik voor een aardige set toch al op 350 euro oid, en dan heb ik het nog niet over TEC's met bijbehorende voedingen.
Link naar reactie
Zoiezo zal waterkoeling het heel moeilijk hebben ten opzichte van een goed Swiftech (MCX4000) of Thermalright blok (SLK-900) met een Delta fan erop. Ik denk als je een Delta 120HP op een van deze blokken zet, geen enkele waterkoeling zonder TEC in de buurt komt. Natuurlijk zit je dan wel met een onwijze takkeherrie, maar een echte tweaker zit daar niet mee ;) :P
Link naar reactie
Ik haat takke herrie, en ben geen mega tweaker. Met mijn huidige koelopstelling kan ik aardig overklokken zonder dat het al te veel lawaai maakt, dat kan ook met een middenmoot WC setje van 200 Euro denk ik. Dan ben je wel iets duurder uit dan dat ik nu kwijt was maar het heeft een hoger " coolheids gehalte " . Er zit natuurlijk wel even wat WC setjes tussen instap WC setjes van 100 Euro en WC setjes van meer dan 350 euro.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...