Ga naar inhoud

nieuwe pc


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Had je zelf al enig idee? 1000 euro voor een bruut modern OC systeem zal wat krap worden, zeker als je behoorlijk gaat investeren in goede koeling en een goede kast. Voor gewoon een snel en goed game systeem is het ruim voldoende. Denk dahn in de trend van: Abit NF7-S AMD Athlon XP 2500+ Hercules Radeon 9700 512mb OCZ PC3500 als je echt wilt gaan OC'en lopen de kosten vaak nogal snel op. Je moet niet raar opkijken als je opeens alleen al tegen de 200 euro aan koeling betaald.
Link naar reactie
Asus A7N8X Deluxe,SockA,nForce2,Audio,SATA/RAID,LN Versie 2.0 5560 AMD Athlon XP 2500+, 333Mhz, 512Kb, SocketA 1060 Western Digital Caviar SE/80GB UIDE100 7200rpm 8MB Antec SOHO Plus 1080AMG 430Watt Twinmos Dimm DDR SDram 256mb PC3200 Sapphire Radeon 9700 Pro Atlantis 128MB DDR, TVout, DVI zoiets zou ik nemen alleen dan inplaats van een pro radeon 9700 een non pro maar die hadden ze niet in die zaak. het totaal was 904 euro als je een non pro zou nemen is dat ongeveer 90 euro minder geloof ik die 100 het geld wat ik nu nog niet heb neer gezet kan je dan gebruiken om koelers te kopen voor je koelers om te overklokken. en mischien nog een audigy2 geluidskaart
Link naar reactie
Ik probeer ook meestal zo veel mogelijk bij dezelfde shop te kopen, omdat je je anders blauw betaald aan verzendkosten. Ik zoek er dan meestal 1 uit die in de shopsurvey betrouwbaar overkomt, en in de pricewatch alles voor een redelijke prijs aanbied, hoeft natuurlijk niet de allergoedkoopste te zijn. Laatste keer heb ik spullen bij Alternate gekocht, opzich een prettige zaak, ook met RMA afhandeling etc. Ook met Wintelco, Gistron en Eynsteyn heb ik goede ervaringen. Als je toch gaat overklokken, dan zou ik idd als videokaart een 9700 non-pro kopen, omdat die vaak net zo hoog komen als de pro, dat scheelt weer in geld. Als CPU een 2500+ Barton of een P4C 2.4 tot 2.8 Ghz, al zijn die wel duurder, maar die doen het ook goed met overklokken. Kijk dan sowieso ook even naar wat voor geheugen je wilt hebben, dat wordt dan namelijk wel belangrijk. Er is tegenwoordig al PC4000 op de markt, maar wel vrijwel onbetaalbaar. Ik heb nu zelf OCZ PC3500EL, wat rond de 240 MHz draait op 2-2-2-5 en 2.8V. Corsair doet het ook goed, of Twinmos met Winbond chippies. Als moederbord zou ik bij AMD vor een Abit NF7 2.0 gaan, en bij Intel voor een Abit IC7 of Epox 4P3A. Dat zijn moederborden die het met overklokken goed doen, en ook alle nodige biosopties aan boord hebben.
Link naar reactie
oc-shop is een prima toko ik haal hardware als het weinig scheelt meestal hier bij Informatique en als het verschil groter wordt bestel ik het los op internet, zo komen mijn videokaart en proc bijvoorbeeld bij eynstein vandaan, cpu koeler van de oc-shop, fans van freezinhardware etc was met verzendkosten meegerekend zo het goedkoopst
Link naar reactie
is dit wat of ben ik wat vergeten bij enermax heeft momenteel <!-- if (parent.nrOfItems == 0) document.write("geen&product") else if (parent.nrOfItems == 1) document.write("1&product") else document.write(parent.nrOfItems + "&producten"); //--> 6 producten in uw winkelwagentje. Hoeveelheid Artikel Beeld Eenheidsprijs in EUR Totale prijs in EUR   <!-- document.write(parent.showBasketItems()); //--> Club3D ATI Radeon 9700 128BGA TVD 205,00 205,00 Asus A7N8X Deluxe (Sound, 2X LAN, Firewire, S-ATA) 125,25 125,25 WD 800JB 80 Gb (7200/100-8Mb) 97,45 97,45 DDR TwinMos Dual Channel 1GB PC3200 (2 x 512MB) 199,00 199,00 Enermax EG465AX-VE(FCA) 136,00 136,00 Superflower SF-301 T3 Zilver 159,00 159,00 Tussenbedrag: 921,70  
Link naar reactie
Ik vermoed dat Super flower een kast is, dat merkt maakt ook voedingen. welke shop heb je dit nu weg? wat online shopen betreft, ik zou zoveel mogelijk bij een zaak kopen, als er wat met je moederbord of zo is kunnen ze moelijk zeggen o dat ligt aan je videokaart, welke je dan weer elders hebt gekocht. Ik ben erg te spreken over: Informatique, Gistron, Eynstein en Wintelco.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...