Ga naar inhoud

Soort geheugen voor Club 3600 RW van HP


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over het soort geheugen voor de Club 3600 RW pc van HP. De PC is van mijn vader, en hij wilde een upgrade doen op het geheugen, en dus heeft hij een 256 MB Dimm aangeschaft PC 133 MHZ van Kingston. Deze heb ik erin geplaatst, echter geen succes. Het geheugen wat erin zat was 2 x Dimm van 64 MB Een van NEC (deze zat erin tijdens de aanschaf, en een oem plakje van 64 MB wat hij ooit van mij heeft gehad. Ik heb ook geprobeerd om de 256 Dimm bij een van die 64 MB dimms te plaatsten, echter dan klot hij door tot 64 MB, en hij ziet dus op geen enkele manier de 256 Dimm) Het rare is dat men bij Vobis in eerste instantie dacht aan speciaal geheugen, waarop ik dus antwoorde dat er ook een oem plakje bijzit op PC 133 Mhz, en dat ik dus denk dat zoiets in dat geval kolder is. Maar ik had ook HP gebeld, en het gevraagd, en die vertelde mij om het eens met Double sided geheugen te proberen, dus ik dat weer gedaan, echter nu met een 512 MB double sided dimm (Oem). wederom geen resultaat. Het moederbord is van Houston, en ook dat kan ik neregns terugtracen!! Het kan aan het bios liggen denk ik, maar wat ik wil weten is wat voor combinatie kan ik maken, en met welk type geheugen van SD RAM Misschien dat iemand het antwoord hierop heeft. Bij voorbaat dank
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...