Ga naar inhoud

AMD Warmte?


Aanbevolen berichten

[quote:cd6964a8dc="Alexander Online"]drinken (alcohol) = slecht tijdens dit weer[/quote:cd6964a8dc] Dat is waar, ik zit hier met een [i:cd6964a8dc]Hertog jan [/i:cd6964a8dc]achter me pc een beetje Off-topic te doen als moderator zonder een slotje te plaatsen. [img:cd6964a8dc]http://www.nbproducties.nl/smilies/socool.gif[/img:cd6964a8dc] Verder sluit ik me aan bij micky.g, ik ga weer buiten zitten met me pilsje en vriendin. En nu weer on-topic voordat ik nuchter word. [img:cd6964a8dc]http://www.nbproducties.nl/smilies/blijeknipoog.gif[/img:cd6964a8dc]
Link naar reactie
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:0e832b3b8f="Red Dragon"]Ook een oplossing is om met dit weer niet achter je pc te gaan zitten maar naar buiten te gaan, naar de zee of een zwembad of naar een terasje met een koud pilsje. Wat moet je met deze hitte achter je pc :roll: ps. Ik zit nu op mijn werk met een temp van 24 graden.[/quote:0e832b3b8f] Mijn vakantie zit er al ruim 2 weken op, dus moet ik overdag werken. S'avonds ben ik te moe om nog ergens heen te gaan, ja in de tuin zitten met een koude rakker, maar dat verveeld ook snel. Rond een uur of 22 wil ik toch ff het net op en een muziekje downen en draaien(mijn pc is een onderdeel van mijn hifi systeem). Maaaaar in het weekend zal je mij overdag nieteens online zien, dan zit ik aan zee!!! Was vandaag een stuk koeler iig, vooral s'avonds :)
Link naar reactie
[quote:e48d3d7e5a="IMworthy"][b:e48d3d7e5a]Ik wil jullie allemaal wel eens zien. Stelletje bleekscheten zeker.[/b:e48d3d7e5a] Verdomd. d8 ook maar wee3r ff te kijken. 60 graden idle!!! en dat nu de hitte voorbij is. En dat met een Coolermaster HHC-001. Wel een Palomino.[/quote:e48d3d7e5a] Nee hoor, ik heb een gezond bruin kleurtje ;)
Link naar reactie
[quote="CBI-FP"][quote:dde1327712="IMworthy"][b:dde1327712]Ik wil jullie allemaal wel eens zien. Stelletje bleekscheten zeker.[/b:dde1327712] [/quote:dde1327712] Gaat in mijn geval wel op, heb laatste 2 weken wegens bronchitis & antibioticakuurtje niet in de zon gemogen (dus +/- 16 uurtjes per dag achter de pc gehangen) 8)
Link naar reactie
[quote:33bd510e0a="Hu'uruun"]Nou, veel zon is hier niet op het moment anders...[/quote:33bd510e0a]nope, maar om ff ontopic te gaan :P mijn oude amd thunderbird 1400 wordt zo'n 61 graden met een arctic copper silent en een chieftec-bigtower met 4 stille papst fannetjes. ik had wel verwacht dat hij wat beter koelde. mijn mb-temp is wel 7/8 graden gedaald. namelijk 38 graden (het is wel een asus he :wink: ) deze temperatuur is trouwens na een tijdje achter de pc zitten (niks zwaars/gewoon internetten)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...