Ga naar inhoud

is het nog nodig om mijn pc te upgraden


Aanbevolen berichten

hallo Ik heb een Dell computer en wil hem gaan upgraden, wat moet ik dan zoal gaan upgraden om hem sneller te laten draaien ? en wat veranderen voor de toekomstige spellen ?? Dit zijn mijn Specs van Dell Processor-Pentium3 700mhz videokaart-Nvidia TNT2 64 Moederbord-......... Geheugen-128mb sdram Hardeschijf-20gb Dus is mijn vraag = wat moet ik nou vervangen om het sneller te laten draaien ? en wat veranderen voor de toekomstige spellen ?? Alvast bedankt :roll:
Link naar reactie
[quote:01bca5bdb6="pcman2"]Dan ken ik zeker beter voor een nieuwe pc sparen , dan alles te vervangen dan ben ik zeker goedkoper uit??? OFNIET???? :roll: :roll:[/quote:01bca5bdb6] Ik denk van niet, als je een nieuwe pc koopt moet je de kast / voeding / kabels / enz. ook weer overnieuw kopen. Je kunt beter je Dell ombouwen en het oude wat je eruithaalt verkopen.
Link naar reactie
Dat zal waarschijnlijk zoiezo wel moeten, want Dell gebruikt afwijkende voedingen en waarschijnlijk 1 grote plug voor aan/uit knop, reset knop, etc ipv allemaal losse stekkertjes zoals het hoort. Ik zou gewoon de hele PC verkopen, dat levert namelijk veel meer op dan losse onderdelen en vervolgens een nieuwe kopen. Dat hoeft helemaal niet verschrikkelijk duur te worden als je het bescheiden houd, wat is ongeveer je budget?
Link naar reactie
[off topic] m'n pa had ook een dell van ongeveer 5 jaar oud en kwam ook op de koffie toen hij z'n binnenwerk wou upgraden de aan/uit, reset en leds waren op een soort printplaatje gesoldeerde en met 1 plug op het mobo geprikt. hij heeft nu op het printplaatje de nieuwe draden van het nieuwe mobo aangesloten en het werkt perfect maar tis wel een omweg. [end offtopic] als je een nieuw systeem neemt kun je het zeker merken dat je er op vooruit gaat. zelf ben ik overgestapt van een pIII 933 naar een AMD 2500+ en dat kan ik echt wel merken hoor. hij's sneller dan m'n pa's p4 2.4ghz.
Link naar reactie
heb je DDR ram slots op je mobo zitten, als je die hebt zou ik die in ieder geval upgraden naar 512, nieuwe videokaart en als je nog geld over hebt misschien ergens de laaste versie processor kopen die in je socket past, dan is je comp in ieder geval al een heel stuk sneller en dat zijn wel zo ongeveer de onderdelen die je het meest nodig hebt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...