Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met de 8GRA+ Bij een kennis niets als problemen. 1e bord, terug gestuurd. geheugen vervangen van kingston, naar corsair. 2X256mb 400 cl2 helaas 1 reepje corsair slecht dus ook die vervangen. Het video gedeelte van de epox: Alle video gedeeltes ingesteld, maar geen goede te krijgen. Na een email naar epox toe werd er gezegt dat alleen 64MB met 128MB texture mogelijk is. Ook deze instelling draait niet goed. Wel zijn er nog 24 andere instellingen mogelijk. Wie weet nog raad. verdere gegevens: AMD 2400+ temperatuur 45graden bij normaal gebruik. normaal geklokt, 450Watt voeding 1 harddisk WD 80 Gig 1 brander 1 cd romspeler De nieuwste drivers zijn geladen. Zowel op windows ME als XP dezelfde problemen.
Link naar reactie
[quote:850a3fdf28="monster"]Wie heeft er ervaring met de 8GRA+ Bij een kennis niets als problemen. 1e bord, terug gestuurd. geheugen vervangen van kingston, naar corsair. 2X256mb 400 cl2 helaas 1 reepje corsair slecht dus ook die vervangen. Het video gedeelte van de epox: Alle video gedeeltes ingesteld, maar geen goede te krijgen. Na een email naar epox toe werd er gezegt dat alleen 64MB met 128MB texture mogelijk is. Ook deze instelling draait niet goed. Wel zijn er nog 24 andere instellingen mogelijk. Wie weet nog raad. verdere gegevens: AMD 2400+ temperatuur 45graden bij normaal gebruik. normaal geklokt, 450Watt voeding 1 harddisk WD 80 Gig 1 brander 1 cd romspeler De nieuwste drivers zijn geladen. Zowel op windows ME als XP dezelfde problemen.[/quote:850a3fdf28] Volgens mij had EPoX dit geantwoord als je nou eens doet wat gasten je geadviseerd hebben moet het toch zeer zeker stabiel lopen. Ten eerste zodra je 2 modules installeert wordt het bord dual channel en kan daar door wanneer je geheugen gebruikt wat niet zo goed is problemen krijgen met de stabiliteit. Wij hebben zelf getest met Corsair PC 3500 geheugen en Kingston PC3200 geheugen op het bord en dat werkte prima. En daarbij is de powersupply ook van grote invloed het best is om 350W or better te hebben, merk dat wij adviseren is channelwell daar in die voeding alleen componenten met een maximale afwijking van 3% zitten, ook blijft de voeding superstabiel. Maar goed u wilt zoals ik begrijp uit uw e-mail uw geld terug, dan vrees ik toch dat u naar uw reseller terug zal moeten gaan daar de eerste veranderwoordlijkheid ligt en wij niet rechtstreekse vergoedingen kunnen geven.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...