Ga naar inhoud

Voltages van voeding niet goed??


Aanbevolen berichten

Ik heb een 350 watt Enermax supersilent voeding. Keek net met AIDA 32 ff naar de voltages: Sensoreigenschappen Sensortype Winbond W83627HF Sensortoegang ISA 290h Moederbordnaam Epox 8RDA/8RGA Series Temperaturen Moederbord 32 °C (90 °F) CPU 43 °C (109 °F) Koelingsventilatoren CPU 4018 RPM Stroomvoorziening 2596 RPM Spanningswaarde CPU Core 1.63 V +5 V 5.00 V +12 V 11.80 V -12 V -7.10 V -5 V -5.30 V +5 V Standby 5.02 V VBAT Batterij 3.17 V VDD 1.62 V DIMM 2.59 V De -12 Volt is -7,10 Volt bij mij. Is deze afwijking niet erg groot of zou zo'n progje niet echt betrouwbaar zijn? Heb soms wel last van een instabiel systeem.Met name met warm weer.
Link naar reactie
Die -12 is niet goed. Maar wordt bij mijn weten in moderne pc's niet meer gebruikt. Is dacht ik allen voor ISA sloten. Als die niet op je plank zitten, zou het geen problemen moeten geven. Maar het kan natuurlijk wel een indicatie zijn, dat je voeding niet helemaal jofel is. Stekker (atx) al eens losgetrokken en opnieuw erin? Nagemeten met een multimeter?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...