Ga naar inhoud

systeemtemperatuur te hoog?


Aanbevolen berichten

nou ja, dan [i:dee8d72737]bijna[/i:dee8d72737] precies op 8 cm :D Ik heb nu een Papst koeler (2050 rpm) erop gezet, maareh..gisteren een aantal uren aan het rommelen met de Pc en tada, weer vlekken in beeld (een soort checkerboard effect, maar dan maar op een paar plekken). Ik ga nu serieus mijn nieuwe radeon 9500 ervan verdenken dat die niet helemaal jofel is. Andere schuldige zou de voeding kunnen zijn. Die wordt ook behoorlijk warm. 300w zou toch genoeg moeten zijn? the story continues... :evil:
Link naar reactie
ik heb geen flauw idee hoe ik de temperatuur van mijn videokaart moet meten. Het is een Club3D radeon 9500. Als ik hem aanraak voelt hij knap warm aan. Hij zou genoeg lucht moeten kunnen krijgen, want er zitten 3 vrije sloten naast de agp poort, en dan een modempje (klein kaartje) dus dat zou toch goed moeten zijn... misschien dat ik nog maar ff moet kijken of club3D wat leuke utility's heeft bijgevoegd.
Link naar reactie
Als je bij die drie vrije sloten de slotplaatjes nu eens verwijdert, krijgt de kaart wat meer lucht. Helpt dat, dan heeft ie dus meer lucht nodig. Je kunt dan de plaatjes open laten. Als je een beetje handig bent, kun je ook een extra fan in het zijpaneel zetten, die inblaast onder de videokaart.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...