Ga naar inhoud

cmos setting wrong


Aanbevolen berichten

Helemaal onderaan het mobo is er een jumper en naast de batterij. Meer zitten er niet op het mobo.Het onderste jumpertje heb ik verzet en toen deed hij het weer. Maar....... Overigens is het "gelazer" weer begonnen. No input signal, na een stroomstoring in huis geeft hij dat opnieuw aan. Blijven toch instabiele dingen die computers....
Link naar reactie
marcel bedoelt waarschijnlijk problemen met de energiecentrales ivm het warme weer: door de hoge temperatuur van het rivierwater hebben de centrales een tekort aan koelwater. Met code rood wordt geloof ik bedoelt dat er minder dan 7 megawatt aan reserve-energie over is. Of code-rood ook storingen veroorzaakt is mij niet bekend...
Link naar reactie
Met een instabiel lichtnet kun je denken aan onregelmatigheden in de netvoorziening. Je hebt bijvoorbeeld plotselinge spanningspieken, korte momenten van een lagere spanning of stroomsterkte en meer van dat soort dingen. Vaak worden deze onregelmatigheden veroorzaakt door in- of uitschakeling van zware gebruikers. Een beetje voeding moet de meeste problemen gewoon kunnen opvangen.
Link naar reactie
[quote:0ad71b5377="Marcel de Reus"]Ik meende dat de topicstarter het zelf namelijk ook over een stroomstoring had maar kan dat nu nergens meer terug vinden[/quote:0ad71b5377][quote:0ad71b5377="Henk Bakker"]No input signal, na een stroomstoring in huis geeft hij dat opnieuw aan.[/quote:0ad71b5377] Wel een stroomstoring. En als er meerdere apparaten zijn kapot gegaan, in dezelfde tijd als dat de computer problemen kreeg, dan zou ik dat toch wijten aan problemen met de electriciteit. Hebben de buren ook problemen? Jochem
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...