Ga naar inhoud

Gecrashde compter


Aanbevolen berichten

2 weken geleden is mijn computer compleet gecrashed, tijdens het spelen van een spel ging de computer steeds langzamer werken en na een tijdje kwamen er rare piep geluiden uit de boksen, Nadat ik de reset knop had ingedruk starte mijn systeem niet meer op. De ledjes van de dvd speler en het power ledje branden, verder draaien beide ventilators, maar verder doet het systeem niks (reset knop werkt niet en cd laatjes gaan niet open) Volgend de computershop waren zowel mijn grafische kaar, moederbord en voeding kapot, ondertussen zijn moederbord en voeding (gratis) vervangen, maar ik wil graag weten hoe dit kan gebeuren. Kan iemand mij helpen? Mijn oude configuratie was: MSI 850Pro2 moederbord Pentium 4 1,4 GHz, socket 423 383 mb RD-Ram geheugen Point of Vieuw GF4 Ti4200 XP
Link naar reactie
[quote:93f80b8c10="falcon9"]Ik had in mijn bios ingestelt dat zodra mijn computer te warm zou worden (60C) hij een alarm singiaal zou gaan geven (ik heb niks gehoord) verder zou de computer zich bij 70C uitschakelen (ook niet gebeurd) oververhitting lijkt mij dus onwaarschijnlijk[/quote:93f80b8c10]neeh BA bedoeld wat anders :wink: . die pentium 4 die jij hebt gaat automatisch langzamer lopen als hij te heet wordt
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...