Ga naar inhoud

laptop probs


Aanbevolen berichten

Mij laptop heeft het begeven zonder duidelijke reden , zelf zenk ik dat ie te warm is geweest hij stond in een smale kast waar de warmte van de fan niet goed weg kon. Test hem nu zonder hd ( dan zou de bios toch ook moeten werken) , het einigste wat werkt is dat de fan af en toe aan slaat dus de temp sensor werkt wel maar verder geen beeld of geluid. Heb de proc er uit gehad die lijkt me goed zie er niets aan dat duid op oververhiting. Heb de print bekeken ruik en zie ook geen verbrande dingen iemand hier met laptop ervaringen het is een toshiba 1400-503 garantie zit er helaas niet meer op.
Link naar reactie
Dat i het heeft begeven door de warmte lijkt me sterk, zeker als het fannetje het nog wel doet. Ik heb ff op de toshiba site gekeken en daar vond ik dat het een P II laptop was. Deze produceren niet echt veel warmte. Ik neem tenminste aan dat er wel wat lucht uit de uitstroom opening kon stromen (1 centimeter tussenruimte of meer). Ik denk dat er niets anders opzit als de laptop naar een reparateur te brengen. Zelf doormiddel van een trail and error circuit proberen uit te vinden wat er stuk is is vaak erg lastig. Waarom heb je er geen harddisk inzitten. Ik neem aan dat je die er wel in had zitten toen i stuk ging? Ik zou zeggen probeer het voor de zeker heid toch eens mét. Scenic20
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...