Ga naar inhoud

Voeding


Aanbevolen berichten

Idd ff zoeken, denk dat je het dan wel vind. Maar ik heb toch niets te doen en zal dus ff een kort antwoord geven. - Koppel alle stroom van je pc af - Ontlaad je zelf even (bijvoorbeeld door een cv buis vast te pakken of beter met een polsbandje). - Open de pc case (duhh) - Werk met beleid, Als iets niet lukt ga dan geen grof geweld gebruiken, dat maakt meer stuk dan je lief is. - Ontkoppel alle molexen (dat zijn de stekkers in bijv. je cd-rom end) - Haal daarna de Atx voedingsstekker(s) van je mobo af. - Schroef de voeding los. - Verwijder de voeding - Plaatsen van de nieuwe voeding in omgekeerde volgorde als je hem eruit hebt gehaald, maar eerst ff jeelf weer ontladen. Dus beginnen met plaatsen, vastschroeven, atx stekker, molexen, kast sluiten, stroom d'r op Ff over je nieuwe voeding. Ik weet niet waarom je oude is doorgebrand, maar neem in iedegeval een vieding die voldoende vermogen kan leveren. Dus in iedergeval evenveel als je oude voeding, maar het liefst 50 watt meer oid. Zorg ook dat je een voeding koopt die van redelijke kwaliteit is (antec, chieftec, enermax, q-tec endergelijke merken) Scenic20
Link naar reactie
Dus in iedergeval evenveel als je oude voeding, maar het liefst 50 watt meer oid. Zorg ook dat je een voeding koopt die van redelijke kwaliteit is (antec, chieftec, enermax, q-tec endergelijke merken) even nog een vraagje maakt het uit als je 50 of misschien wel 100 watt te veel hebt? alvast bedankt groeten christiaan
Link naar reactie
[quote:808d4f420c="het orakel"]Dus in iedergeval evenveel als je oude voeding, maar het liefst 50 watt meer oid. Zorg ook dat je een voeding koopt die van redelijke kwaliteit is (antec, chieftec, enermax, q-tec endergelijke merken) even nog een vraagje maakt het uit als je 50 of misschien wel 100 watt te veel hebt? alvast bedankt groeten christiaan[/quote:808d4f420c] Lijkt me sterk, ik weet wel zeker van niet. Want dan zou een pc met 300W voeding exact 300 wat moeten gebruiken! een HDtje meer en pc ligt plat :-? . Dus 350 Wat is gewoon watie aan kan
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...