Ga naar inhoud

CPU-Upgrade


Aanbevolen berichten

mja misschien ooit als ik wat ouder ben, videokaart etc oc ik nu wel maar geen zin om aan me p3 te gaan zitten kloten :) ik heb ff gekeken wat er op m'n voeding stond Max Output Ower = 300 Watt (+3.3 V & 5 V = 150 Max) lijkt mij dus dat ie 300 Watt is. Mijn systeem wordt waarschijnlijk: A7N8X Deluxe AMD Athlon XP 2500+ 2 x 256 MB DDR Ram GF 4 MX 440 64 mb Maxtor 80 GB 7200 rpm 8 mb cache en verder nog een DVD CD-rom speler en een CD-Rewritable, en floppy drive maar gebruik ik toch nooit ;x kan ik dat doen met 300 W? of kunnen jullie dat niet beslissen en moet ik maar gewoon proberen kijken of het problemen opleverd? thx alvast
Link naar reactie
Hmmm, ik denk dat dat wel krap wordt. Nou trekt je Videokaart niet zóveel, maar, i.v.m mogelijke latere upgrades, zou ik er toch een betere in stoppen... Het is is niet ondenkbaar hoor, dat het werkt. Een vriend van me heeft een Leadtek Nforce2 bord (nummer weet ik niet meer, begint met K, eindigt met D) met daarop een AMD Xp 2400 +, Ati Radeon 9700 en een 60 gb 7200 rpm 2 mb cache schijf... Draaiend op 300 watt...
Link naar reactie
hehe jullie zijn beswel behulpzaam geweest tot nu toe :) misschien kunnen jullie me ook vertellen of ik er nog extra koeling bij moet plaatsen in m'n kast en zo ja, wat voor koeling kan ik dan tegen een redelijk beperkt budget het beste inbouwen? :) beswel lastige vraag dit waarschijnlijk maja :P
Link naar reactie
naja, ik koop waarschijnlijk toch nieuwe voeding, de computer waar deze spullen heen gaan heeft maar een 150 of 200 Watt voeding, en dan zit in dees ook gelijk een goeie alleen nog ff 1 dingetje, ik vrees dat het wel heet gaat worden binnen in me kast met al die spullen erbij, de processor is dan wel boxed maja, hoe kan ik dat goed en toch goedkoop koelen? :D
Link naar reactie
[quote:2ce2442875="Marcel de Reus"]ik zou er twee casefannetjes inzetten, dit moeten gewoon 80x80mm fannetjes zijn van bijvoorbeeld Coolermaster, YS-Tech, Enermarx, etc. Als je echter wilt dat ze stil zijn kun je het beste 2x Papst 12dba fannetjes aanschaffen.[/quote:2ce2442875]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...