Ga naar inhoud

msi kt3 ultra2


Aanbevolen berichten

wie heeft er zo n mb in combinatie met een proc. op 333 fsb. ik wil nl een xp 3000 er in zetten en op de website staat dat ie het ondersteund, maar op verschillende forums lees ik alleen maar mensen met problemen.dus zijn er mensen met goede ervaringen hiermee? ik heb wel de laatse bios.
Link naar reactie
Het bord maakt gebruik van de KT333 chipset. Deze ondersteund officiëel geen 333MHz FSB, maar veel mobo's halen het zonder problemen. Daarom geven veel mobo fabrikanten gewoon officiële support voor 333MHz FSB processoren. Er zijn afair twee dingen die problemen kunnen opleveren: De PLL is niet sterk genoeg en kan toch geen 166MHz DDR produceren. De videokaart gaat waarschijnlijk op 83MHz lopen. De meeste kaarten doen dit wel, maar sommige geven problemen.
Link naar reactie
als het officieel niet wordt ondersteund waarom dan dit bericht : MSI™ KT3 Ultra2 & KT4 Ultra The World First Two AMD Certified FSB333 Motherboards Summary: AMD has certificated MSI™'s KT3 Ultra2 and KT4 Ultra supporting FSB333 AMD Athlon processors. MSI™ is always leading in bring computer users the latest technology. MSI™ is pound to announce its KT3 Ultra2 and KT4 Ultra are the first two motherboards supporting AMD's Athlon XP 2800+ with 333MHz FSB. "The AMD Athlon XP 2800+ [2700+] with its new advanced 333MHz FSB and MSI™'s KT3 Ultra2 and KT4 Ultra deliver new levels of performance for gamers demanding the ultimate in graphics experience." beetje waazig toch? kan je de snelheid van de videokaart niet wat lager zetten dan?
Link naar reactie
Het wordt dus officiëel wel ondersteund door MSI en dat zei ik ook. Alleen de KT333 chipset ondersteund het officiëel niet. Het probleem met de videokaart is dat ik nog nooit een KT333 heb gezien met een werkende 2/5 divider en dus wordt de 1/2 gebruikt (helft van je FSB snelheid).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...