Ga naar inhoud

mod winkels!


Aanbevolen berichten

Beste medecomputergebruikers, FF een heel makkelijk vraagje: welke (web)winkels bestaan er hier in Nederland met een ruime keuze aan casemod artikelen. Ik ken www.xxlcase.nl en www.ocshop.nl al. Ook heb ik al eens bij Conrad gekeken, maar die hebben niet echt een groot assortiment. (niet met casemod artikelen iig). Weten jullie nog een grote/goede winkel? Alvast hartelijk bedankt, Martijn Pos
Link naar reactie
Tweakers geeft gelukkig ook de prijs voor het onder rembours sturen. Er zijn webwinkels die weten dat ze met een net iets lagere prijs bovenaan de lijst komen, maar rekenen vervolgens zeer hoge kosten voor onder rembours sturen. PTT rekent "slechts" 5 euro. Als ik goedkopere dingen bestel bekijk ik meestal wat het kost bij "vooruitbetalen". Soms heb je de spullen dan ook binnen enkele dagen. Laatst een Q-tec voeding gekocht, laagste prijs was 33 euro + 5 bij vooruitbetalen via Wintelco. Lag met 5 dagen in huis. Winkel bij mij in de buurt rekende 45 euro. Scheelt behoorlijk op zo'n bedrag.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
[quote:52a2849df9="toolkit"]http://www.pccasegear.com.au/ Hier heb ik mijn spul gekocht, erg tevreden mee. Jullie betalen waarschijnlijk wel wat meer porto kosten, maar hoeven geen GST (10% belasting, soort BTW) te betalen..[/quote:52a2849df9] Nee, maar als je pakket eruit wordt gehaald betaal je wel gewoon 19% BTW aan de Nederlandse grens ;)
Link naar reactie
[quote:ed3df6779b="Marcel de Reus"][quote:ed3df6779b="toolkit"]http://www.pccasegear.com.au/ Hier heb ik mijn spul gekocht, erg tevreden mee. Jullie betalen waarschijnlijk wel wat meer porto kosten, maar hoeven geen GST (10% belasting, soort BTW) te betalen..[/quote:ed3df6779b] Nee, maar als je pakket eruit wordt gehaald betaal je wel gewoon 19% BTW aan de Nederlandse grens ;)[/quote:ed3df6779b] Da's ook wel weer zo :(
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...