Ga naar inhoud

pc (beetje) upgraden


Aanbevolen berichten

ik ben(zoals ik al zag niet de enigste :D) van plan mijn pc helemaal te upgraden, ik doe dat nu effe in stapjes omdat t me anders iets te duur word. ik weet nu dus al welke hdd ik wil, dit heb ik hier laatst al gevraagd. nu wil ik weten welk mobo het beste is(ik neem aan Nforce 2) en toch nog een beetje goedkoop. ik heb nu namelijk een redelijk nieuwe Albatron KX400 8xV pro. maar ik vind deze niet zo heel goed presteren. verder moet ik nog een andere videokaart, ook weer met goeie prijs/kwaliteit verhouding. en dan wilde ik ook nog weten, heb ik een andere voeding nodig? ik heb nu een 300W Codegen. ik heb al: Albatron KX 400 8xvpro moederbord, AthlonXP 2000+, 512mb ddr pc 2700, (Onderweg) maxtor 40gb liquidbearing, Geforce 4TI 4200.
Link naar reactie
[quote:5c7c7399cc="Salv"]Dan koop je een Antec Truepower. En dan ga je eens wat doen aan het geluidsniveau vand at bakkie. Op naar de Gamma... Moet je noppenschuim kopen.[/quote:5c7c7399cc] Ik had toen ook eens een keer verkondigd dat ik dat zou gebruiken in een van me topics, maar het resultaat valt mij eigenwel een beetje tegen :cry: . Ik had elke kant haast met dat spul beplakt, maar het geluid werdt nauwelijks minder, maarja mijn pc is dan ook al wel stil, echte luidruchtige fans zou het wel wat meer kunnen dempen.
Link naar reactie
Die voeding trekt het zaakje waarschijnlijk wel hoor, zou niet al te veel problemen verwachten. PC in stukjes upgraden is vaak onvoordelig, omdat de prijzen van hardware snel dalen. Je kunt de volle preformence er toch pas uit slepen als de rest van je systeem upgedate is, dus je kunt beter wachten en dan alles in één keer kopen, dat kost gelijk minder centen ook.
Link naar reactie
ja, dat snap ik wel, maar aangezien ik pas 15 ben en het nog moet doen van de zondags centjes(ga binnenkort werken :D) gaat dat zo traag dat ik op het laatst nog nie meer wil sparen voor een nieuwe pc :evil: . daarom koop ik m maar in stukjes, ook al is dit minder voordelig.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...