Ga naar inhoud

amd 64 3400+ of amd 3500+ ?


Aanbevolen berichten

hallo , eind augustus wil ik gaan upgraden... Ik heb nu een xp 3200 + en een asus a7n8x-e deluxe moederbord.. Kan ik beter een msi socket 939 neo2 platinum en amd 64 3500+ kopen of een socket 754 moederbord neo platinum en amd 3400+ ?? is het erg veel verschil? Welk geheugen zouden jullie hierbij pakken?? bvd
Link naar reactie
jah je kan beter over 1 1/2 maand gaan rondsnuffen en nu alvast wat revieuws en testen bekijken.. je kan het beste consair of kingston erin stoppen die doen het altijd wel goed 8) persoonlijk ben ik aan het sparen voor de combo 754 met 3200+ ik weet niet of er een groot verschil is tussen de FX53 of de gewone 3000+ serie en of je het merkt maar voor nu even gedult hebben en alvast gaan kijken waar je het goedkoopst en best kan gaan inslaan [url=http://www.tweakers.net/pricewatch]zoekt en gij zult vinden[/url] :lol: :roll:
Link naar reactie
Ikzelf zou dan de 3500+ nemen, omdat je dan nog altijd kan upgraden, omdat de 939 de mainstream wordt, en 754 budget. Dus je bent wat meer op de toekomst gericht. Hoewel er altijd nieuwe dingen komen, dus je blijft altijd achter, maar met deze kan je denk ik toch langer mee door dan met een socket 754 mobo.
Link naar reactie
Snelheids verschil is gering tussen de 3400+ en 3500+. als ik nu voor die keuze stond en de zijn beiden ongeveer even duur zou ik voor Socket 939 met een 3500+ gaan. maar dan wel als het niet veel qua prijs scheelt. Je vroeg ook naar geheugen, Socket 939 systemen zijn Dual Channel, je hebt dus 2 reepjes geheugen nodig. 2x 512mb PC3200 van een gedegen merk zoals Corsair, Samsung, OCZ om er een paar te noemen is prima.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...