Ga naar inhoud

Nieuwe Nforce2 drivers en Via Hyperion drivers!!


Aanbevolen berichten

[size=18:0ddbb3deaf]Nvidia nForce2 Drivers 2.41 WHQL[/size:0ddbb3deaf] Release Date: May 19, 2003 Download ze hier: [url=http://www.nvidia.com/view.asp?IO=nforce_udp_winxp_2.41]Win2K/XP[/url] [url=http://www.nvidia.com/view.asp?IO=nforce_udp_win9x_2.41]Win9x/Me[/url] [size=18:0ddbb3deaf]VIA Hyperion 4in1 version 4.47 [/size:0ddbb3deaf] Released date 20 May 2003. Download ze hier: http://www.viaarena.com/?PageID=2
Link naar reactie
dat is ook leuk. .alle site's waar je de Via drivers kunt downloaden zijn down. http://www.fileshack.com/file.x?fid=2924 http://downloads.viaarena.com/drivers/4in1/VIAHyperion4in1447v.exe ftp://downloads.viaarena.com/drivers/4in1/VIAHyperion4in1447v.exe http://download.guru3d.com/via/ Net nieuw en heel de wereld is druk aan het downloaden. :)
Link naar reactie
[quote:929ca71ff3]Dat snap ik dus niet, dat zoveel mensen die drivers moeten hebben. Als het werkt werkt het toch, die paar procent die sommige updates opleveren merk je toch niet.[/quote:929ca71ff3] Elke gratis snelheidswinst voor benchmarkfanaten is meegenomen. Als je BTW dat bij elk stuk hardware vindt, dan loop je op den duur heel wat procentjes mis. :wink:
Link naar reactie
:-? Als jij de WHQL drivers gebruikt, mag je er toch wel vanuit gaan, dat er niets mis is met de stabiliteit. Tuurlijk vind ik stabiliteit belangrijk, dat is ook de reden, dat ik geen béta-drivers test. Maar bij deze drivers zijn geen stabiliteitsproblemen bekend, dus wat je zegt, slaat nergens op. :roll: :wink:
Link naar reactie
WHQL? Geloof jij daar in? Microsoft certificaten? Ga toch weg ;) Er zijn geen WHQL drivers die lopen op mijn systemen en bovendien zijn lang niet alle Windows drivers gecertificeerd (en dan alleen nog NT5.x) omdat het gewoon teveel moeite is om telkens alles op te geven. Hoezo melden bij de baas? Ik ben van mening dat als een systeem werkt dan werkt het. Nieuwe drivers installeren onder Windows leidt meer dan eens tot instabiliteit, is mijn ervaring (tenminste van de mensen om mij heen, ik gebruik geen Windows).
Link naar reactie
Het ligt er maar net aan waar je tevreden mee bent, als mensen pas tevreden zijn met 0.4 fps hoger in ut2003 ofzoiets, laat ze dan lekker! Ik ben van mening dat als je nieuwe drivers installeert terwijl er niets 'niet goed loopt', het jou keus is om dat te doen. Als dat een paar procent uitmaakt is dat mooi meegenomen. ' Trouwens, Linux is ook niet alles ;-). Trouwens, 'ervaringen' zijn niet altijd betrouwbaar, als mens lijd je 'helaas' onder selectieve perceptie / selectief geheugen, waardoor je dus dingen weigert (in) te zien of sommige dingen te onthouden (lijkt een beetje op cognitieve dissonantie). Anywayz, mijn 'ervaring' is dat mensen die voor Linux kiezen, dat vooral doen omdat ze óf te veel Economie hebben gestudeerd óf omdat ze willen opvallen en willen laten zien dat ze het zonder de almachtige Microsoft kunnen.
Link naar reactie
[quote:9dfbbecdb0="Hu'uruun"]Het ligt er maar net aan waar je tevreden mee bent, als mensen pas tevreden zijn met 0.4 fps hoger in ut2003 ofzoiets, laat ze dan lekker! Ik ben van mening dat als je nieuwe drivers installeert terwijl er niets 'niet goed loopt', het jou keus is om dat te doen. Als dat een paar procent uitmaakt is dat mooi meegenomen. ' Trouwens, Linux is ook niet alles ;-). Trouwens, 'ervaringen' zijn niet altijd betrouwbaar, als mens lijd je 'helaas' onder selectieve perceptie / selectief geheugen, waardoor je dus dingen weigert (in) te zien of sommige dingen te onthouden (lijkt een beetje op cognitieve dissonantie). Anywayz, mijn 'ervaring' is dat mensen die voor Linux kiezen, dat vooral doen omdat ze óf te veel Economie hebben gestudeerd óf omdat ze willen opvallen en willen laten zien dat ze het zonder de almachtige Microsoft kunnen.[/quote:9dfbbecdb0] Hmm, het lijkt wel of jij net een tentamen marketing achter de rug hebt. :wink:
Link naar reactie
[quote:b6d77bd4c9="Hu'uruun"] Trouwens, Linux is ook niet alles ;-). [/quote:b6d77bd4c9] Nee idd niet. [quote:b6d77bd4c9] Trouwens, 'ervaringen' zijn niet altijd betrouwbaar, als mens lijd je 'helaas' onder selectieve perceptie / selectief geheugen, waardoor je dus dingen weigert (in) te zien of sommige dingen te onthouden (lijkt een beetje op cognitieve dissonantie).[/quote:b6d77bd4c9] Uit die paar Windowsgebruikers die ik ken valt niet veel te selecteren ;) Nee maar ff serieus, tuurlijk zie ik alleen de fouten want daar draait het nu ff om. Dat het mis kan gaan, tuurlijk gaat het met veel drivers en in veel gevallen goed maar dat neemt niet weg dat het ook meer dan eens fout gaat. [quote:b6d77bd4c9]Anywayz, mijn 'ervaring' is dat mensen die voor Linux kiezen, dat vooral doen omdat ze óf te veel Economie hebben gestudeerd óf omdat ze willen opvallen en willen laten zien dat ze het zonder de almachtige Microsoft kunnen.[/quote:b6d77bd4c9] Yoepi, de mensen die ik ken kiezen gewoon voor GNU/Linux omdat het kwalitatief beter, flexibeler, goedkoper en open-source is. Even een notitie er zijn meer dan 20 miljoen GNU/Linux gebruikers, allemaal studenten economie of M$ haters? Ik wil helemaal niet opvallen, ik wil echter vrije software en open standaarden gebruiken. Bovendien heb ik er een hekel aan in een GUI te klikken en de commandline van Windows is waardeloos. Verder is dit niet de juiste plek om hierover te discussiëren maar ik ga de discussie graag met je aan. Mail, Jabber (openchat protocol) je zegt het maar, adressen in mijn profiel.
Link naar reactie
[quote:ad299c26fb="diniz"][quote:ad299c26fb="Hu'uruun"]Het ligt er maar net aan waar je tevreden mee bent, als mensen pas tevreden zijn met 0.4 fps hoger in ut2003 ofzoiets, laat ze dan lekker! Ik ben van mening dat als je nieuwe drivers installeert terwijl er niets 'niet goed loopt', het jou keus is om dat te doen. Als dat een paar procent uitmaakt is dat mooi meegenomen. ' Trouwens, Linux is ook niet alles ;-). Trouwens, 'ervaringen' zijn niet altijd betrouwbaar, als mens lijd je 'helaas' onder selectieve perceptie / selectief geheugen, waardoor je dus dingen weigert (in) te zien of sommige dingen te onthouden (lijkt een beetje op cognitieve dissonantie). Anywayz, mijn 'ervaring' is dat mensen die voor Linux kiezen, dat vooral doen omdat ze óf te veel Economie hebben gestudeerd óf omdat ze willen opvallen en willen laten zien dat ze het zonder de almachtige Microsoft kunnen.[/quote:ad299c26fb] Hmm, het lijkt wel of jij net een tentamen marketing achter de rug hebt. :wink:[/quote:ad299c26fb] Eigenlijk is dit 'Maatschappijleer' :-D... Heb ik tijd geleden eens geleerd :-).
Link naar reactie
[quote:9cdc814b26="Marcel de Reus"][quote:9cdc814b26="Hu'uruun"] Trouwens, Linux is ook niet alles ;-). [/quote:9cdc814b26] Nee idd niet. [quote:9cdc814b26] Trouwens, 'ervaringen' zijn niet altijd betrouwbaar, als mens lijd je 'helaas' onder selectieve perceptie / selectief geheugen, waardoor je dus dingen weigert (in) te zien of sommige dingen te onthouden (lijkt een beetje op cognitieve dissonantie).[/quote:9cdc814b26] Uit die paar Windowsgebruikers die ik ken valt niet veel te selecteren ;) Nee maar ff serieus, tuurlijk zie ik alleen de fouten want daar draait het nu ff om. Dat het mis kan gaan, tuurlijk gaat het met veel drivers en in veel gevallen goed maar dat neemt niet weg dat het ook meer dan eens fout gaat. [quote:9cdc814b26]Anywayz, mijn 'ervaring' is dat mensen die voor Linux kiezen, dat vooral doen omdat ze óf te veel Economie hebben gestudeerd óf omdat ze willen opvallen en willen laten zien dat ze het zonder de almachtige Microsoft kunnen.[/quote:9cdc814b26] Yoepi, de mensen die ik ken kiezen gewoon voor GNU/Linux omdat het kwalitatief beter, flexibeler, goedkoper en open-source is. Even een notitie er zijn meer dan 20 miljoen GNU/Linux gebruikers, allemaal studenten economie of M$ haters? Ik wil helemaal niet opvallen, ik wil echter vrije software en open standaarden gebruiken. Bovendien heb ik er een hekel aan in een GUI te klikken en de commandline van Windows is waardeloos. Verder is dit niet de juiste plek om hierover te discussiëren maar ik ga de discussie graag met je aan. Mail, Jabber (openchat protocol) je zegt het maar, adressen in mijn profiel.[/quote:9cdc814b26] Ik zeg dan ook dat het mijn ervaring is ;-). En ik ga graag de discussie eens met je aan, maar dan moet ik eerst effe wat goeie argumenten bedenken ;-). Ik heb ook niet altijd even geede ervaringen met Windows gehad, met Linux ben ik niet zo bekend, dus ik ga me daar eerst wat in verdiepen voordat ik allerlei dingen ga roepen waar ik zelf misschien niet eens achter sta :-D.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...