Ga naar inhoud

welke cooler?


Aanbevolen berichten

Het ligt er maar net aan hoeveel je wilt uitgeven. In dit ([url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=90834&highlight=cpu+cooler[/url]) topic worden verschillende coolers besproken die stil zijn en goed koelen. Het hangt van je budget af :wink: :D (tussenuur gehad ofzow)
Link naar reactie
In winkels zijn ze vaak niet al te best op de hoogte en zeker niet op het gebied van koeling en OC'en. Ze kijken gewoon wat er op het label van de koeler staat in de meeste gevallen. In dat topic worden dus idd een aantal oplossingen besproken, maar vraag je af of het kopen van een nieuwe koeler de centen waard is. De TB1400 is de laatste uit de serie en de core wil waarschijnlijk niet veel harder meer lopen dus verwacht geen wonderen.
Link naar reactie
Ik heb bij mijn 1400 de fsb op kunne schroeven tot 166mhz waar hij nu standaard op loopt. Ik moet zeggen dat dit een hele hoop in prestaties scheelt. Aida32 leesprestaties tussen ene: P4-3.06HT i845PE 2400mb/sec Mijn systeem KT333 2331mb/sec P4-2.4 SIS645xx 2330mb/sec Systeem Specs: Dit vind ik toch wel de moeite waard. En aangezien hij nu een of andere cheapo cooler (ik schat boxed) heeft die hem op 68 ( :roll: )stressed houd (al bijna 2 jaar) is het misschien toch wel verstandig een nieuwe te kopen :wink:
Link naar reactie
Die test zegt duizend keer niks. Neemt niet weg dat 10.5x166=1743MHz natuurlijk een zeer goede OC is en dat zullen er maar weinig halen. Bovendien is het heel erg afhankelijk van de rest van het systeem. Als jij het BTW gewoon met een boxedkoelertje haalt hoeft ie dus juist geen nieuwe koeling te kopen ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...