Ga naar inhoud

wat vinden jullie ervan?


Aanbevolen berichten

Dit systeem wil ik gaan kopen: Behuizing: Midi Server CS-601 zwart Moederbord: MSI KT4 V-LCPU Processor: AMD® Athlon XP2400+ Werkgeheugen (RAM): 512MB DDR-RAM Harde schijf: 120GB (rpm?) CD/DVD: DVD-Rom 16/48x CD/DVD-Brander: CD-Brander 40/12/48x 3d-kaart (VGA): 128MB GeForce 4 Ti4800SE Geluidskaart: 6 Channel 5.1 Boxen: 2x Breedbandluidsprekers SNOGARD® 2x 200 Watt Raakvlakken: 4x USB, 1x Parallel, 2x Seriell Muis: SNOGARD® Optical Mouse, zwart (€777,90) ik wil hem verder uitbreiden , dit komt erbij: - Asus A7N8X-Deluxe - Live Player 5.1 Monitor moet ik nog zoeken :) Is dit een goed systeem??? heb ik de gode keuzes gemaakt voor uit te breiden?? Als dit niet het geval is geef dan aub aan wat goed/fout/beter kan. Hartelijk bedankt ;)
Link naar reactie
Waarom wil je eerst een compleet systeem kopen en deze vervolgens weer aanpassen? Waarom stel je niet gewoon zelf een systeem samen en laat je dat bij een pcboer bouwen? Lijkt mij een beetje dubbel op. Verder zit er heel goed geluid op dat Asus bord wat beter is dan een Creative SB Live 5.1 genaamd Soundstorm, dus ik zou zeker geen losse geluidskaart erbij kopen of als je erg veel gamed en audiofiel bent een Creative Audigy Player 2. Verder is een Radeon 9600 beter qua prijs/kwaliteit dan de GF die je nu hebt uitgekozen.
Link naar reactie
[quote:10241f13d2="Marcel de Reus"]Waarom wil je eerst een compleet systeem kopen en deze vervolgens weer aanpassen? [/quote:10241f13d2] Ik vind het nog al goedkoop voor dit systeem €777,90 , daarom denk ik koop het en doe er wat bij... als ik dit systeem ga samenstellen kost het me meer... of heb ik ongelijk?? Bedankt voor de tips over het geluid.... ik heb er niet zo erg veel verstand van maar wil wel een mooi geluidje, voor games/movies/liedjes. (Dus ik denk dat ik beter die geluidskaart weg kan laten en een betere geluidskaart kopen, maar als het geluid wat er al op zit goed is dan heb ik het niet nodig :) )
Link naar reactie
[quote:11d14d8a37]heeft de xp 2700+ dan geen 512 kb cache [/quote:11d14d8a37] Nope, dat is gewoon een [u:11d14d8a37]TB met 256kb Cache [/u:11d14d8a37]. Hij loopt op een kloksnelheid van 2.167GHz. De discussie 2500+ vs. 2600+ heb ik al een keer verloren, maar als je overclocken niet schuwt, vind ik de 2500+ nog steeds een betere keuze.
Link naar reactie
[quote:3eb5322c75="jackdegek"]gewoon ff voor de weet rkastermans, bestel je dit systeempje in duitsland bij snogard? Het is ieg geen duur systeempje...[/quote:3eb5322c75] ja ... ik woon nl bij de grens en wil hem wel ff ophalen voor deze prijs ;) , dan heb ik nog wat geld over en daarvoor wil ik nog wat andere dingen erin ;) het systeem kost €777,90 en ik heb +/- €1300.
Link naar reactie
Is dat zo? Ik zou het niet weten namelijk. Ik houd me niet meer zo bezig met videokaarten. Iig zijn zowel de 9500 als de 9600 (Pro) leuke kaarten met een goede prijs/kwaliteits verhouding en die zou ik dus ook zeker nemen als hij gaat voor het zelf samenstellen van een systeem.
Link naar reactie
[quote:ab888d8c03="wilco_oranje"]zeker wel. de 9500 pro is beter te oc-en omdat deze de zelfde core heeft als 9700 pro. de 9500 pro is daarom minder winstgevend en wordt daarom vervangen door de 9600 pro. kijk anders even op tweakers daar hebben ze een review er over dacht ik.[/quote:ab888d8c03] :) thx.... maar zelf samenstellen... :s waar dan? ik weet namelijk niet echt goedkope computerbedrijven bij mij in de buurt, tips????
Link naar reactie
ff over dat radeon 9600(pro)/9500(pro). ATI heeft het nogal onlogisch aangepakt De beste hiervan is een radeon 9500pro. Daarna komt de nieuwe 9600pro en dan de 9500 en de 9600 is de slechtste. Nogal vage naamgeving dus. Nvidia is meestal behoorlijk wat duurder dan ati als het gaat om kaarten die ongeveer gelijk presteren, dus ik raad je geen nvidia af (btw, ben geen ati fanboy oid. Heb zelf alleen 2 gf-en). Mijn advies: koop een 9700 voor +/- 222euro (de 9500pro is 209euro, dus voor dat kleine prijsverschil moet je het grote performanceverschil niet laten liggen)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...