Ga naar inhoud

AGP- snelheid


Aanbevolen berichten

Ik heb last van een instabiel systeem. De computer valt regelmatig uit met foutmeldingen, die steeds verschillen en elkaar te snel op[volgen om geheel op te schrijven. In elk geval komen steeds de fout OE 0028 enz... voor. Na enige tijd start de computer normaal, of via een tussenscherm waarin gekozen kan worden voor "normaal" of "veilige modus" , op. In het mei nummer van Computertotaal staat onder Tips kort dat het verlagen van de AGP snelheid zou kunnen helpen. Maar hoe doe ik dit ? Door tijdens de start "Delete" in te drukken kom ik in een Amybios menu, maar hier kan ik niets vinden om de AGP snelheid aan te passen. Ik heb Windows ME als OS. Wie helpt ? Teun Verschoor
Link naar reactie
het enige wat ik je erover kan zeggen is dat het ergens in je bios iets over agp staat met een snelheid. Die kun je verlagen. het zou raar zijn als het er niet instaat. Heb je anders geen proggies bij je kaart gekregen om dingen mee aan te passen? Wat voor videokaart heb je eig? greetz
Link naar reactie
Zo'n beetje de default procedure: 1. Installeer CPUcool en zeg dat hij de temps en de voltages moet tonen. 2. Installeer CPUburn. 3. Draai een uur CPUburn of tot ie crasht. 4. Maak na een uur een screenshot van CPUcool of vlak voor ie crasht. 5. Plaats de screenshot hier CPUcool: www.podien.de
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...