Ga naar inhoud

Voeding Superflower


Aanbevolen berichten

Maxpert verkoopt een goedkope kast met 400 Watt voeding: SuperFlower SF-400TE 400 Watt Powersupply PIV + 3,3V 20A + 5,0V 40A + 12,0V 16A - 5,0V 0,5A -12,0V 0,8A +5,0VSB 2,0A (los: EUR 35,00) Superflower Black TT-461 Case (400Watt power-supply) Superflower Black TT-461 Front USB, Audio, & I/O interface. Sharp and smooth anodized finish. Great for cooling and modding. EUR 89,00 Voor een voeding is dit dan erg goedkoop. Kun je er vanuitgaan dat dit dan ook een minder presterende voeding is of betaal je vaak voor het merk? Ik zou deze kast willen gebruiken met een asusa7n8xdeluxe, barton 2500+ en 9700pro. Kan ik hiermee problemen krijgen? Hoeveel Watt verbruikt zo'n systeem trouwens in totaal met deze onderdelen?
Link naar reactie
Dat geloof ik wel, maar mijn budget laat niet toe dat ik van alle onderdelen de duurste koop, en eigenlijk vind ik 100€ genoeg voor een complete kast. (desnoods 120) Tot nu toe heb ik noit op de kast gelet bij een aankoop en ook geen problemen gehad. Ik ben benieuwd wat nu het verschil kan zijn tussen een dure 400W en goekope 400W kast/voeding. Hoe de kast eruit ziet kan me geen reet schelen. (hoewel die van alienware's wel heel vet is)
Link naar reactie
SuperFlower is een topmerk voeding. Salv je kunt beter gewoon even in een testtabel de prestaties van een voeding opzoeken als je niet zeker bent, dat hij jouw niet goed lijkt is een beetje maf hè ;) Ik zou zeker voor die kast gaan dan, je hebt een leuke kast met een prima voeding. Die trekt makkelijk wat je erin wilt stoppen en ook als je zou willen OC'en is een SuperFlower een prima maatje.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...