Ga naar inhoud

Welke Kast en voeding voor een goede coolingl???


Aanbevolen berichten

hoi wil graag een nieuwe kast gaan kopen maar heb geen flauw idee welke. belangrijkste is dat die goed koelt en natuurlijk redelijk hoef niet helemaal stil te zijn. wat er in de kast moet komen is MSI K7N2 (MS-6570) Amd Athlon 2600 333 3 Harde schijven 2 x cdrom Geforce 4 ti 4680XP Zat zelf te denken aan waterkoeling maar weet niet welke of zijn er ook nog goeie lucht koelers ?? Denk wel dat de voeding minimaal 400 watt moet zijn. Prijs mag rond de 300 euro komen. Heeft er iemand een suggestie of iemand wou of heeft zelf al een nieuwe kast gekocht waar hij zijn mening kan over delen. Laat het me weten Als je nog verdere specs over mijn comp wilt weten zeg het maar. thanx
Link naar reactie
Je kunt naar de volgende merken kijken, deze vallen voor zover ik weet hier erg in de smaak en hebben nog goede voedingen ook: Antec Chieftec Het zijn zeer degelijke kasten. Als je naar lan party's oid gaat is het aan te raden een midi toren ipv een big/full te pakken. Ik ben momenteel heel tevreden met mijn chieftec dragon "full" tower: http://www.chieftec.com/products/dragon/da01wd.htm (in et zwart dan, fotows op mijn site in sig) Voor 300euro kun je een heel mooie case kopen. Als je chieftec/antec pakt kun je deze volgooien met papst. (die stille, weet zo et type nie meer :-? ) Of de cases voor waterkoeling geschikt zijn weet ik zo niet, heb me er nog nie zow in verdiept :wink:
Link naar reactie
Voor dat budget zou ik een aluminium Lian-Li kast halen met als koeling een mooi Thermalright blokje en een lekker stille Papst fan erop. Bijvoorbeeld een Thermalright SLK900 met een 90mm Papst erop en nog 2x 12dba Papst casefans in zo'n prachtige en ultralichte Lian-Li kast. Zal allemaal net in het budget passen denk ik, al moet er nog wel een losse voeding in. Ik zou daarvoor een Zalman 400W nemen, dan heb je een superstille, mooie en goedgekoelde combinatie.
Link naar reactie
Dan zou ik toch voor de combinatie van marcel gaan. De TT maken namelijk best veel geluid. En mijn mening is dat ze er niet zo geweldig uit zien. Koop dan een chieftec midi en bouw zelf een fan control erin. Scheelt je een hoop geld en hij is dan waarschijnlijk nog stiller ook. De TT's hebben (volgens marcel in een ander topic :wink: ) ook niet zo'n geweldige voeding.
Link naar reactie
kijk ff hier naar (aluminium midi + fortron): http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2727838343&category=8035 of http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2729238824&category=8035 is de duitse ebay, als je de eerste laat verlopen weet je ongeveer wat andere mensen ervoor willen betalen en kan je bieden op de tweede. Ziet er veelbelovend uit toch? Die fortron levert trouwens 391W stabiel! Let op de verzendkosten, dezelfde aanbieder heeft er zeven (zoek op scaleo) Groet FreeHannaH
Link naar reactie
Die Xaser is IMHO niet erg mooi en heeft bovendien een mindere voeding en die fans zijn idd erg lawaaierig. Als je je kast een beetje afwijkend eruit wil laten zien moet je gewoon een Lian-Li met window in de zijkant nemen. Dan kun je er een neonlampje in ophangen en er een window sticker op plakken, etc. Veel leuker omdat zelf te doen en bovendien haal de dan veel stillere en kwalitatief betere spullen is huis.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...