Ga naar inhoud

Welke soort intern geheugen????


Aanbevolen berichten

HAllo, Ik heb nu 256 mb intern geheugen en wil graag een extra kaart van 256 mb koopen zodat ik 512 heb. Nu heb ik van hardware bijna geen verstand, het houd op bij het instellen van de "master" en "slave", en wil ik graag weten wat voor soort geheugen ik heb. Ik wil graag de kloksnlheid weten en de soort: DDR, SDRAM e.d. Nu is mijn vraag: Waar kan ik zoiets zien? Ik heb al gekeken op de geheugen,odule zelf, maar daar stond niets op. In de BIOS kon ik ook niet vinden wat de snelheid is of welke soort ik heb. Ik heb win98se. I ser misschien een programmat'tje waarmee ik dat kan zien??? Of is dat in windows zelf te zien? Alvst bedankt voor een eventuele reactie Arrie Arrievis@hotmail.com (toevoegen aan msn mag altijd)
Link naar reactie
deze vraag is onmogelijk te beantwoorden zonder extra informatie over je systeem. We moet ieg weten wat voor mobo en cpu je hebt. Misschien heb je een boekje van je systeem. Download anders het programma Sisoft Sandra, daarmee kan je opzoeken welke mobo je hebt. Sisoft Sandra: [url]www.3bsoftware.com/sandra[/url] Kies op de pagina die geopend wordt in het menu bovenaan "downloads" en klik dan op "Sandra trial"
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...