Ga naar inhoud

Probleempje met geheugen


Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist een nieuw geheugen reepje gekocht. Specs: Kingston 512 mb DDR pc2100 cas2. Nou heb ik em erin gezet, en ging ik bij de eigenschappen van m'n pc in win xp kijken en zie ik tot mijn verbazing dat het er nog niet bijzit. (ik had al 256 mn met dezelfde specs als de zojuist gekochte module). Toen heb ik nog ff in SIS Sandra gekeken, en daar wordt ie wel herkent. Wie weet wat er aan de hand is en hoe dit op te lossen is Alvast bedankt. Robert.
Link naar reactie
hey dank je wel ik heb het net geprobeerd en dat werkte Toen heb ik die oude 256 in de 2e slot gezet en hij bleef het doen. Mag ik hieruit concluderen dat het dus wel uitmaakt in welke volgorde je de modules erin zet? (grootste eerst???) Nogmaals bedankt. Om em om te wisselen moest ik eerst nog m'n netwerk kaart en m'n 3d kaart eruit halen. Niet erg handig van EPOX. hehe :D
Link naar reactie
Nee dat maakt niet uit, het feit dat Sandra de reep wel ziet zegt al genoeg: het werkte gewoon. Je moet vooral niet teveel naar Windows luisteren joh :D Meeste borden hebben BTW erg krappe ruimte rond het geheugen, ik kan het er op mijn Epox 8K3A+ ook nauwelijks in of uit stoppen met die grote heatsink van me en de onwijs lange GF4 ti4400 die erg in de weg zitten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...