Ga naar inhoud

Onboard sound te langzaam!


Aanbevolen berichten

het probleem is dat het geluid hoorbaar af en toe blijft hangen. als je kijkt naar de klok van mediaplayer hoe lang het liedje loopt, en je vergelijkt dit met je horloge dan scheelt dit 3 sec/min. ik heb ondertussen aan het zoeken geweest en heb bij c-media de volgende drivers gedownload en geinstalleerd CMI8738_WDM_0639XP. nu moet ik zeggen dat het iets beter is maar het scheelt toch altijd nog 3 sec. op een liedje van 3 minuten. *ik heb even zitten vergelijken met sunday bloody sunday van U2 6:25 minuten en dan is het verschil 10 sec.
Link naar reactie
[quote="Mr.Dirk"]het probleem is dat het geluid hoorbaar af en toe blijft hangen. als je kijkt naar de klok van mediaplayer hoe lang het liedje loopt, en je vergelijkt dit met je horloge dan scheelt dit 3 sec/min. ik heb ondertussen aan het zoeken geweest en heb bij c-media de volgende drivers gedownload en geinstalleerd CMI8738_WDM_0639XP. nu moet ik zeggen dat het iets beter is maar het scheelt toch altijd nog 3 sec. op een liedje van 3 minuten. *ik heb even zitten vergelijken met sunday bloody sunday van U2 6:25 minuten en dan is het verschil 10 sec.[/quote] Het antwoord zou best wel eens grappig kunnen zijn. Dit is een probleem met je SPDIF insteek kaartje. Daar zitten vier dipswitches op. Deïnstalleer al je geluidsdrivers, schakel je computer uit en zet alleen dipswitch drie op aan. De rest moet uit staan. Start je PC opnieuw op en installeer alle drivers van geluid opnieuw. Je probleem zou best wel eens opgelost kunnen zijn. Chaintech heeft bij het verpakken van een aantal 7njsen de dipswitches fout gehad. Die oplossing is helaas ook moeilijk te vinden. Dankzij lang zeuren bij Chaintech Nederland zijn we daar achter gekomen. Indien je nog problemen hebt, kun je ook nog even bellen met chaintech nederland in Waddinxveen.
Link naar reactie
waar kan ik dit vinden? ik heb gezocht bij apperaatbeheer>schijfstations>promise 2+0 stripe/raid0 scsi device daar heb ik bij scsi-eigenschappen: synchrone overdrachten uitgeschakeld, maar over dma kon ik niets vinden. dit hielp overigens ook niet. ook heb ik ondertussen win2k geinstalleerd maar hier hetzelfde probleem.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...