Ga naar inhoud

Moederbord upgrade incl processor.


Aanbevolen berichten

Na lang wikken en wegen heb ik me bedacht mijn huidige systeem te willen upgraden met een nieuw moederbord en CPU. Het moederbord moet de nieuwere (snellere) technieken hebben en (veel) meer CPU kracht aankunnen dan de 2600Mhz processor die ik graag wil kopen. Ik gebruik mijn systeem 90% voor Games, zowel FPshooters als Tactical RTS. Het zou mooi zijn als ik mijn huidige geheugen kon blijven gebruiken (512 RIMM), maar ik vind dat niet noodzakelijk. Hier de specs van de 'blijvende' onderdelen, hoewel ik twijfel aan de voeding: ATX Mid TOw 300Watt Radeon 9700 Pro LiteOn writer LieOn DVD rom SB Live Player 5.1 Maxtor Diamond Max plus 9 HD Overclocken zal ik niet snel doen, ben daar wat huiverig voor. Ik wil graag een voor mijn toepassing zalig snel systeem. Kan iemand mij voor mijn aanschaffing adviseren? Budget is nvt.
Link naar reactie
Tja, prijs kwaliteit is uiteraard welkom. Het is voor mij volstrekt oncontroleerbaar wanneer brute kracht daadwerkelijk uit de pas gaat lopen met de prijs. Is het erg veel gevraagd voor beide een suggestie te doen? Dus voor prijs/kwalitgeit EN voor pure kracht? Ik kan dan het prijsverschil zelf beoordelen en afwegen. Bedankt
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...