Ga naar inhoud

kan dit?


Aanbevolen berichten

ik wou net ff door een vriend van mij mijn athlon xp laten unlocken. maar volgens die gast zijn bij mij de L1 bridges nog verbonden ze zijn dus nooit doorgebrand nou probeerde ik de multiplier te verhogen en dat lukte ook nog want mijn 2000+ draait nu op 1.8 ghz. :) kan ik hier uit afleiden dat ze bij amd gewoon zijn vergeten om die bridges door te branden
Link naar reactie
[quote:cad7abf006="computer_nerdo"]ja ik denk het wel, lijkt me wel raar dat ze dat vergeten :-?[/quote:cad7abf006] :evil: Hou je klepper nou eens dicht als je niks nuttigs en corrects te melden heb. Echt niet te geloven zeg. Alle KT400, KT400a en nForce2 borden unlocken een Athlon XP met een Tbred-A, Tbred-B of Barton core automatisch. Alleen als je nog een oudere Athlon XP met een Palomino core zou hebben moet je deze idd via de L1 unlocken. Als je de CPU recent hebt gekocht is het 99% zeker een Tbred-B.
Link naar reactie
je kan gewoon mp ocen... bij mn ouwe XP2400 waren de bruggen ook dicht, was toen net uit en kon er nog niet veel info over vinden, maar door proberen kwam ik er zelf ook al achter dat het gewoon werkte. kan me herinneren dat soepkip eens een XP2400 kocht bij eynstein, en daar ook de unlockservice overheen liet gaan, terwijl dit niet echt nodig was.... :roll:
Link naar reactie
[quote:789ffb550f="royzwiers"]marcel maakt alles duidelijk het is inderdaad een XP met een Tbred core. maar ik snapte het niet helemnaal want hierover stond niks in ba's overklock guide volgens mij.[/quote:789ffb550f] Klopt, KT400 en nForce2 zijn ook nog niet zo oud en BA's OC-guide moet dus blijkbaar weer upgedate worden. (denk BTW dat hij weer voor 3 maanden oid op zee zit, heb hem al een week niet gezien, RD?) Bij Soepkip werkte MP OC'en zelfs niet meer goed door de unlock. Ze zijn bij Eynstein dan ook direct na zijn klacht gestopt met het unlocken van Tbreds :D (ze wisten er toen nog niks vanaf, over het auto-unlocken op een KT400/nForce2)
Link naar reactie
[quote:8699f7c9fa="Marcel de Reus"]Bij Soepkip werkte MP OC'en zelfs niet meer goed door de unlock. Ze zijn bij Eynstein dan ook direct na zijn klacht gestopt met het unlocken van Tbreds :D (ze wisten er toen nog niks vanaf, over het auto-unlocken op een KT400/nForce2)[/quote:8699f7c9fa] :lol: stelletje amateurs :lol: bedenk me zo wel ineens, had soepkip niet een kt333 bordje? 8k3a ofzo? dan had het bij hem toch wel moeten werken?
Link naar reactie
KT333 bordje ja (nu die Epox, toen geloof ik nog zijn Abit die verrot ging). Probleem is dus dat je een Tbred niet goed kunt unlocken. Ook niet voor andere borden dan KT400/nForce2. Iig niet via de L1 zoals ze toen gedaan hadden AFAIR. Kwam erop neer dat zijn unlock dus niet werkte en hij terug moest en dat ze erachter kwamen dat het nooit zou werken ook en toen zijn ze ermee gestopt. Wel netjes om erbij te zetten dat Soepkip hem vlak nadat ze hem bij Eynstein binnen hadden ging kopen en dat er nog niet veel bekend was over de Tbred.
Link naar reactie
[quote:e403f5a563="turbulence"]je kan gewoon mp ocen... bij mn ouwe XP2400 waren de bruggen ook dicht, was toen net uit en kon er nog niet veel info over vinden, maar door proberen kwam ik er zelf ook al achter dat het gewoon werkte. kan me herinneren dat [b:e403f5a563]soepkip [/b:e403f5a563]eens een XP2400 kocht bij eynstein, en daar ook de unlockservice overheen liet gaan, terwijl dit niet echt nodig was.... :roll:[/quote:e403f5a563]Hehe lullig voor Soepkip, ik zal het zaterdag even aan hem vragen :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...