Ga naar inhoud

kan iemand mij wat uitleg geven.......


Aanbevolen berichten

hallo. mijn eerste vraag: weet iemand een betrouwebaar programmatje waar ik goed de temperatuur van mijn processor kan zien en de temperatuur in mij kast ed.. en dan nu....... hoe zie je of je processor gelocked is of niet? en hoe moet je dat omzeilen? ik heb AMD 1200 MhZ tot hoever zou je die zeg maar kunnen overklokken? :oops: GreetZzzzzzz,
Link naar reactie
Een goed programma om de temp in de gaten te houden is cpucool, mbm5 is ook erg goed maar is best moeilijk in te stellen. Een amd 1200Mhz is standaard gelockt, je zult als je de multiplier wilt veranderen hem moeten unlocken, dit is echter niet zo moeilijk, je kunt hierover iets vinden in de FAQ. Verder hangt het van de chip af hoe ver je cpu kunt overklokken. ook het moederbord zal je maximale overklok bepalen.
Link naar reactie
In het bovenste topic van dit forum vind je de FAQ gemaakt door BA. Daarin staan alle antwoorden op je vragen. Er staan oa links naar CPUcool en mbm5 en er staat ook hoe je een Tbird kunt unlocken en hoe je moet overclocken. Er staat achter FAQ: Lees dit eerst voor je een nieuw topic opent :roll: Nie gedaan dus.
Link naar reactie
[quote:7493a6818a]Ik heb [b:7493a6818a]dezelfde processor [/b:7493a6818a]overclocked draaien op 1400 mhz. Dit heb ik al zeker een half jaar zo draaien.[/quote:7493a6818a] Dit kan niet aangezien er een ook nog zoiets als steppings bestaan. :wink: Je kan van te voren BTW niet aangeven tot hoever je komt. Kwestie van geluk hebben en weten welke steppings je moet hebben.
Link naar reactie
[quote:8f72a9560d="computer_nerdo"][quote:8f72a9560d="Dafjedavid"]Ik heb dezelfde processor overclocked draaien op 1400 mhz. Dit heb ik al zeker een half jaar zo draaien.[/quote:8f72a9560d]je jhebt ook niet dezelfde jij hebt een athlon hij heeft een duron (net als ik)[/quote:8f72a9560d]eigelijk wel goed dat je dat zegt, want ik kan namelijk nergens vinden dat hij een duron heeft :-? :roll:
Link naar reactie
[quote:dd1548c903="The Avenger"][quote:dd1548c903]Hij heeft een Thunderbird, dit begreep ik tenminste uit zijn andere topic "kan de MP niet instellen" oid.[/quote:dd1548c903] Dat weet jij en dat weet ik, maar of CN het weet :roll: :wink:[/quote:dd1548c903] :lol: Computernerdo denkt dat ie zoveel weet... :wink: vraag me wel weer af waar hij die info weer weghaalt.... heej CN, kun je dan ook even toelichten waar je dit weghaalt? heeft die gast gewoon 1200 van die onzin berichten lopen posten :roll:
Link naar reactie
[quote:19bd2ad430="turbulence"][quote:19bd2ad430="The Avenger"][quote:19bd2ad430]Hij heeft een Thunderbird, dit begreep ik tenminste uit zijn andere topic "kan de MP niet instellen" oid.[/quote:19bd2ad430] Dat weet jij en dat weet ik, maar of CN het weet :roll: :wink:[/quote:19bd2ad430] vraag me wel weer af waar hij die info weer weghaalt.... heej CN, kun je dan ook even toelichten waar je dit weghaalt? heeft die gast gewoon 1200 van die onzin berichten lopen posten :roll:[/quote:19bd2ad430] ik had het gewoon verkeerd gelezen, denk ik
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...