Ga naar inhoud

Geheugen bij 2400+


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan mijn computer te upgraden met een AMD Athlon XP 2400+ FSB 266. Nou heb ik gelezen dat het met DDR geheugen niet uithaalt om sneller geheugen te kopen als je processor op een lagere FSB draait. Ik heb op andere sites gezocht, maar het werd niet echt duidelijk uitgelegd. Mijn vraag: Welk DDR geheugen moet ik bij een 2400+ nemen? En weten jullie ook een leuk moederbord voor €40-80?
Link naar reactie
Idd PC2700 zodat je later nog kunt upgraden en dus geen ECS K7S5A in dat geval, omdat deze geen 166mhz FSB ondersteund en je dus alsnog niet zou kunnen upgraden. Ook lang niet alle KT333 borden ondersteunen de 166mhz FSB procs officiëel. Ik zou eens kijken voor een Epox bord met een KT333 chipset, die vallen waarschijnlijk net binnen je budget en deze ondersteunen de 166mhz FSB procs wel officiëel. Ook zou je kunnen kijken naar een goedkoop bord met een KT400/nForce2 bord. Er zou een leuk en goedkoop nForce2 bord van Club3D moeten zijn, maar ik kan hem zowel op tweakers als op hun site niet vinden :(
Link naar reactie
Een Radeon 9700 Pro en non pro hebben een gedegen voeding nodig van 350 a 400 watt zoal Marcel al aangeeft, helemaal als je een snelle AMD of Intel CPU hebt. als je een stille goeie voeding wilt moet je voor de Antec 380watt True power gaan, als je deze te duur vind kan je ook kijken naar een 340 of 360 watt Chieftec voeding, deze zijn ook erg stil. verder heb je nog CWT, Enermax, Flower en Zalman.
Link naar reactie
Ik ben van plan voor mijn bestelling naar www.wintelco.nl te gaan (in de buurt). Ik vind die antec voeding wel een beetje duur. Ik heb bij wintelco rondgekeken, maar ik heb niet zoveel verstand van voedingen, dus zouden jullie me kunnen zeggen welke andere voeding (>350W) van wintelco een beetje stil is? Als die andere voedingen niet goed zijn, ben ik bereid voor antec te gaan, of zalman. (welke van de twee is beter/stiller? 400Watt Zalman ZM400A-APF of Antec True Power 380W?)
Link naar reactie
En weten jullie ook hoe het zit met die Q-tec 400W low noise? Volgens Wintelco is dat een stille voeding. Ik heb op internet gezocht en op http://www.bit-tech.net/review/123/ waren ze tevreden. Maar dan komt de luchtinvoer van de voeding wel in de buurt van de processor te zitten. De lucht in de kast is dan toch veel te heet? Die Antec True Power heeft geloof ik ook dualfan? Gaat dat wel goed met mijn kast?
Link naar reactie
als ik het goed heb gezien is er in de link sprake van de 550 watt versie en niet de 400 watt die 550 watt schijnt idd een goede keuze te zijn, de Q-tec voedingen die ik zelf heb gehad waren niet al te stil, maar koelen doen ze natuurlijk prima door de dubbele fan
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...