Ga naar inhoud

geheugen in compaq


Aanbevolen berichten

beste lezer, Ik ben in bezit van een compaq presario 6197ea XP. Dit is een systeem met een P4 2,4Ghz en 256 mb ram ddr pc2100. Nu kan ik dus compaq geheugen kopen via hun site, zo betaal je voor een 256mb van "micron" $97,77. dit is wel erg duur in verhouding met de normale online winkels, hier betaal je ongeveer 44 euro voor zon dimmetje van 256 mb. Nu is mijn vraag: Ondersteund mijn compaq ook "conventioneel"geheugen ipv compaq modules? Alvast bedankt voor jullie eventuele reacties.
Link naar reactie
Nee, de meeste Compaq PC's slikken geen ander geheugen. Je zou Kingston kunnen proberen dat slikken er een paar wel, maar waarschijnlijk zul je aso veel moeten dokken voor "Compaq" geheugen. Heb je op internet niets kunnen vinden mbt normale dimmetjes en die PC? De kans dat iemand op dit forum namelijk precies dezelfde heeft is klein en dat hij ook zijn geheugen heeft uitgebreid nog kleiner.
Link naar reactie
ik heb de indruk dat de nieuwere compaq pc's ook conventioneel geheugen slikken. Check ook ff de webstore [url]www.geheugen.com[/url], waarschijnlijk kunnen ze hier ook modules voor jouw compaq leveren, die gegarandeerd werken. Ik kon jouw compaq model zo snel niet op de site vinden, maar je zou de winkel natuurlijk een mailtje kunnen sturen. De prijzen bij deze winkel zijn wel wat schappelijker dan die van de compaq site... suc6
Link naar reactie
These 184-pin DIMM modules are compatible with your Compaq Presario 6000 Series (Pentium 4 processors). Help Me Choose Module Size Price (ea.) Qty. Order Part No. Part Details 1GB $564.99 CT293509 • DDR PC2100 • CL=2.5 • Non-parity • 512MB $69.99 CT246989 • DDR PC2100 • CL=2.5 • Non-parity • 256MB $34.99 CT246990 • DDR PC2100 • CL=2.5 • Non-parity • 128MB $20.99 CT246988 • DDR PC2100 • CL=2.5 • Non-parity • All prices shown in US dollars. even van www.crucial.com (de webwinkel van micron) Je kunt daar rechtstreeks bestellen (komen wel $15 verzendkosten bij), meestal heb je het binnen 3 dagen in huis.
Link naar reactie
ik bestel daar al m'n geheugen, zijn erg goed qua service. Let alleen op, bij lagere bedragen kun je het beste bij crucial in de V.S. bestellen (het gaat dan zonder invoer belasting langs de douane :) ), bij hogere bedragen kun je beter bij http://www.crucial.com/eu/ bestellen, dit bespaard verrassingen achteraf.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...