Ga naar inhoud

Computer loopt vast ...


Aanbevolen berichten

[quote:6a71de0d4a="Europalia"]lol Toep. is toch gelijk aan toepassing niet ? [/quote:6a71de0d4a] Wat is een toepassing nu weer voor raar Windows-woord? :P Progsel, app, venster, etc; allemaal goed, maar geen toepassing :D [quote:6a71de0d4a] Bedankt voor de andtwoorden maar ik kan niet veel duidelijker zijn, hij loopt gewoon vast. [/quote:6a71de0d4a] Dat gebeurt wel vaker met Windows. Je zou iig kunnen zeggen bij wat voor progsels hij crasht en wat voor een systeem je hebt en welke Windows daarop draaid. Verder zou je CPUcool kunnen pakken zoals ik al voorstelde. Hoeveel duidelijker kan je zijn ;) [quote:6a71de0d4a]Ik denk dat ik er eens naar zal moeten laten kijken[/quote:6a71de0d4a] En bij wat voor prutser breng je hem dan langs? In winkels draaien ze er 9 van de 10 keer ook gewoon een nieuwe Windows install op als er problemen zijn. Lekker je bak thuis houden en het zelf oplossen of als je iemand kent die er wel echt verstand van heeft die ff langs laten komen. (zeg maar dat het bier koud staat ;) ) [quote:6a71de0d4a]of gewoon opnieuw installeren. [/quote:6a71de0d4a] :o Ik heb het je niet aangeraden hoor, anders krijg ik weer problemen met booster :D (zie de search maar ff)
Link naar reactie
[quote:11c0c1c419="Marcel de Reus"][quote:11c0c1c419="Europalia"]lol Toep. is toch gelijk aan toepassing niet ? [/quote:11c0c1c419] Wat is een toepassing nu weer voor raar Windows-woord? :P Progsel, app, venster, etc; allemaal goed, maar geen toepassing :D [/quote:11c0c1c419] :P Voor mijn studie zit ik dagelijks in de "events, toepassingen e.d." toep.? Nee sorry niet van gehoord.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...