Ga naar inhoud

wat vinden jullie?


Aanbevolen berichten

wat dachten julie van deze low budget onderdelen: mobo: XFX Mach4 VIA P4X400 processor: Intel Celeron 1.70 GHz (boxed) geheugen: SAMSUNG 256 MB DDR SDRAM PC333/2700 dit is een soort van upgrade kit, de celleron processor word na een paar maanden vervangen door een p4 en er komt later ook nog 256 mb geheugen bij. videokaart, kast etc. heb ik nog. mijn vraag gaat dit werken? en wat voor voeding moet ik erop zetten?
Link naar reactie
Ik zou eerder voor het volgende gaan: Epox 8RDA+ 115 euro 512mb PC2700 Twinmos 66 euro AMD Athlon XP 2000+ 70 euro ------------ + 215 euro Je hebt dan een retesnel moederbord met een nForce2 chipset, met onboard FireWire, USB 2.0, LAN en Soundstorm (heel goed geluid) en 512mb geheugen. Zo'n systeem hoef je niet dadelijk weer uptegraden in tegenstelling tot de Celeron en al zou je willen upgraden dan kan dat heel simpel. Je kan bijvoorbeeld zo een 3000+ erin prikken (vandaar de keus voor PC2700). Shops vind je op www.tweakers.net/pricewatch en daar komen ook de prijzen vandaan.
Link naar reactie
Voor budgetonderdelen zou ik het volgende nemen: ECS elitegroup moederbord: ong 50 euro Amd XP (1700+-2200+ of zo) ong 60-90 euro 512 MB DDR Merkgeheugen: ong 70 euro cpu-koeler: ong 10 euro ------------------------ rond de 190-220 euro Bovendien kun je er beter 512MB geheugen in knallen en een 1700+ in plaats van een 2200+ met 256 MB
Link naar reactie
Het maakt toch niet uit dat dit niet budget is? Het is helemaal compleet door de vele onboard features, upgrade proof en dat voor een budget prijs. Ja die 215 was idd een typo moet natuurlijk 251 zijn. Elke voeding van redelijke kwaliteit en rond de 300W is genoeg voordat systeem. Idd gewoon een voeding volgens de ATX specificatie, maar dat kan er ook één zijn met speciale P4 stekkers, dat maakt niet uit.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...