Ga naar inhoud

koeling van de processor en kast?


Aanbevolen berichten

Dat ligt er een beetje aan wat voor heatsink je nu op de processor hebt zitten? Op de default AMD heatsink zal hij zoiezo niet zitten, gezien deze 60x60 is. De Target kast zie er netjes uit, een beetje een Lian-Li kloon. Er staat niet bij van welk merk de voeding is en de link naar de extra info werkt niet, maar meestal zit je met 350W wel safe. Ook de mindere merken leveren wel aardig wat power op hun 350W modellen.
Link naar reactie
Als je niet gaat overklokken en niet veel waarde hecht aan een stille koeler, dan voldoet de amd boxed cooler ook prima. Ga je voor stilte en niet van plan over te klokken dan kan je kijken naar een koeler uit de Zalman serie. Ben je van plan over te klokken dan kan je kijken naar een Thermaltake 800 SLK met een wat mindere of een zwaardere fan.
Link naar reactie
Check dit topic eens http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=90346 en de rest van de honderden topics die over een geschikte cooler gaan. Basics: Niet ocen Zalman 6000cu + erg stil + Koelt een non-oced cpu voldoende +/- prijs -niet geschikt voor Lanparty's Wel ocen Thermalright SL-800u + Koelt een geocde cpu prima + prijs -standaard delta fan is niet aan te raden. Je kunt beter een losse heatsink bestellen en zelf je fan uitkiezen. -Bevestiging fan
Link naar reactie
Vegis je niet in de Boxed cooler. ik heb hem ook gehad bij mijn AthlonXP 2500+ hij koelt veel beter dan ik dacht. mijn scores in mijn onderschrift met de boxed cooler gehaalt. temps waren 56 a 57 graden. wel hoog maar de vCore stond op 1,85 volt. Ik zou gewoon de boxed cooler houden als je geen zin hebt om 50 Euro voor een SLK-800 neer te legen. Ik moet je zegen dat dat wel een aanrader is. de SLK-800 heb ik er nu ook op zitten en die koelt echt super.
Link naar reactie
Is het dan een vernieuwde 80x80mm boxed koeler Red Dragon? Als het nog steeds dat 60x60mm prut dingetje is dan is de Spire zeker de 20 euro waard, bovendien betaal je voor een boxed proc ook meer centen, dus dat heft elkaar al voor een deel op. IMHO maakt dat 60x60mm fannetje een irritant hoog geluid en de resultaten zijn niet denderend. Ik vind 57 graden gewoon hoog voor een Barton, ook op 1.85V.
Link naar reactie
[quote:1e25aa5633="Marcel de Reus"]Is het dan een vernieuwde 80x80mm boxed koeler Red Dragon? Als het nog steeds dat 60x60mm prut dingetje is dan is de Spire zeker de 20 euro waard, bovendien betaal je voor een boxed proc ook meer centen, dus dat heft elkaar al voor een deel op. IMHO maakt dat 60x60mm fannetje een irritant hoog geluid en de resultaten zijn niet denderend. Ik vind 57 graden gewoon hoog voor een Barton, ook op 1.85V.[/quote:1e25aa5633] zou je hier misschien antwoord op willen geven red dragon??
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...