Ga naar inhoud

Genoeg koeling en inbouw mogelijkheden?


Aanbevolen berichten

Greetings, ik ben in het bezig van een PII 333 MHZ, 16 MB HELIOS VOODOO II, INTEL MOEDERBOARD EN 96 MB-RAM INTERN GEHEUGEN. Nu wil ik graag upgraden naar het volgende: ECS K7S6A Socket A SIS745 DDR AMD THUNDERBIRD 2200-XP PC2700 / 512 MB DDR ATI RADEON 9100 128 MB DDR Nu stamt mijn computer uit het jaar 0 (1999), en nu wou ik graag weten of ik deze onderdelen wel in mijn oude ATX miditower kan bouwen....... En biedt deze kast dan wel genoeg koeling, en zo nee, is dit te verkomen met x-tra coolers, enzo ja, wat voor coolers raden jullie dan aan. Vriendelijke Groet, Johannes Eilander
Link naar reactie
[quote:89582b94ff="gerben"]Kast zal waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn. Mogelijk heb je wel een andere voeding nodig, met een P4 stekker, en wat meer vermogen 300W+. Extra koelertje kan nooit kwaad. Pabst fan is lekker stil.[/quote:89582b94ff] P4 stekker is niet nodig, die ondersteunt dat bord helemaal niet, maar idd heb je wel een veel krachtigere voeding nodig dan degene die je waarschijnlijk nu hebt. 300W of meer van een degelijk merk is zeker aan te raden. Verder wil ik nog even opmerken dat de Sis745 chipset nogal brak is. Je kunt waarschijnlijk beter voor een ECS K7S5A Pro met een Sis735 chipset of een ECS bord met een VIA KT333/KT400 chipset. Een ander goed busget bord is een Club3D met een nForce2 chipset, deze is ook nog eens veel sneller dan de ECS die je wilt halen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...