Ga naar inhoud

pc word een beetje warm.....:(


Aanbevolen berichten

Koop eens een casefan. En zorg dat je een beetje luchtafvoer hebt. Daarmee bedoel ik die kast waar je pc in staat. 70 graden is niet echt netjes...al is het nog wel te doen als dat gewoon z'n maximum hebt. Zolang je geen technische problemen hebt (death's en vastlopers) hoef je je niet percé zorgen te maken.
Link naar reactie
[quote:e1b731e246="computer_nerdo"]is dat kast temp of cpu? kast: uitermate extreem warm :o [/quote:e1b731e246] ja hoor... :roll: 75 graden in je kast... denk na man, dan kan je haast een eitje bakken op de bovenkant van je computer..... denk nou eerst ff na voordat je blaat :roll: 75 CPU temp is echter wel te hoog, rond de 60 zou ik acceptabel vinden. idd, toch eens zorgen voor betere warmte afvoer, of een andere cpu cooler, want hij kan het misschien toch niet helemaal aan...
Link naar reactie
75 graden voor de cpu is best hoog, ik had eerst ook bijna 80 graden met de kast dicht maar hij was nog steeds super stabiel. En als je je computer aanstaat met kast open als de temp dan veel lager word dan kan je er wel een betere case fan bijzetten word de temp niet veel lager dan kan je er een andere cpu koeler op zetten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...