Ga naar inhoud

upgrade???? wat nu


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een PIII 500 mhz 448 mb intern 20 + 6 gig hd en een geforce2 gts pro.Ik wil mijn pc upgraden maar ik zie door de bomen het bos niet meer.Ik kijk wel op marktplaats en tweakers enzo maar weet niet goed wat ik moet kopen om hem goed en stabiel te upgraden.Wat wel(mobo en proccesor) wat niet(videokaart?)Ik heb ongeveer 275,- euro te besteden :cry: Helaas daar moet ik het mee doen.Iemand een goed idee? Ik speel veel spellen ook nieuw en dat trekt ie nu dus niet meer alleen als ik alles in het spel uit zet.(oa. IGI2 Splinter cell Black hawk Down.) Sorry voor het lange verhaal maar ik wil zeker wetendat ik wat goeds koop. Alvast bedankt. :)
Link naar reactie
Wordt toch lastig voor dit budget. Nieuwe spellen zul je na deze upgrade nog niet goed kunnen spelen. Ist niet slimmer om nu nix aan te schaffen en w8en tot je budget groot genoeg is om een echte upgrade te doen?? Op deze manier blijf je achterlopen en ben je achteraf alleen duurder uit. :-?
Link naar reactie
Mja, een tussenoplossing zou een ECS K7S5A + XP1800+ + 512 MB PC2100 + R9500 64MB kunnen zijn, dat moet kunnen voor dat geld. Je hebt dan wel niet het allernieuwste, maar je games zullen [b:953e1157c5]veel[/b:953e1157c5] beter lopen. Alleen videokaart upgraden in dat systeem heeft geen nut, omdat 500 MHz gewoon te langzaam is voor games als Splinter Cell.
Link naar reactie
tja voor dit budget natuurlijk niet zo evident, zou toch proberen om nog ergens een 100 euro los te peuteren dan kan je bv athlon xp 1800+ : 80 euro een msi kt3 ultra 2 : 100 euro gforce 4 ti vind je tegenwoordig wel voor een 150 euro en ik vermoed dat je een nieuwe voeing zal nodig hebben, die kan je appart wel vinden voor zo'n 30-50 euro (zou 350 watt nemen) daarmee kan je dan ook even voort, als je te goedkoop gaat nu heb je er binnen een half jaar spijt van.
Link naar reactie
[quote:f8f6febd9b="rombaft"]daarmee kan je dan ook even voort, als je te goedkoop gaat nu heb je er binnen een half jaar spijt van.[/quote:f8f6febd9b] als je nu goedkoop gaat kan je over een half jaar misschien weer upgraden en dan heb je iets beters dan je nu zou hebben en ben je goedkoper uit
Link naar reactie
[quote:b32c5e2b40="BA"]Mja, een tussenoplossing zou een ECS K7S5A + XP1800+ + 512 MB PC2100 + R9500 64MB kunnen zijn, dat moet kunnen voor dat geld. Je hebt dan wel niet het allernieuwste, maar je games zullen [b:b32c5e2b40]veel[/b:b32c5e2b40] beter lopen. Alleen videokaart upgraden in dat systeem heeft geen nut, omdat 500 MHz gewoon te langzaam is voor games als Splinter Cell.[/quote:b32c5e2b40] 50+60+70+100=280 Dan ga je er wel vanuit dat hij alles bij de goedkoopste shops koopt, maar het is idd wel veel sneller dan mijn config. Waarom is een Club3D Radeon 9500 BTW zo extreem goedkoop? Nog geen 100 euro. :o
Link naar reactie
[quote:b8ae2d2c32="Obi_one"]Ik heb nu een PIII 500 mhz 448 mb intern 20 + 6 gig hd en een geforce2 gts pro.Ik wil mijn pc upgraden maar ik zie door de bomen het bos niet meer.Ik kijk wel op marktplaats en tweakers enzo maar weet niet goed wat ik moet kopen om hem goed en stabiel te upgraden.Wat wel(mobo en proccesor) wat niet(videokaart?)Ik heb ongeveer 275,- euro te besteden :cry: Helaas daar moet ik het mee doen.Iemand een goed idee? Ik speel veel spellen ook nieuw en dat trekt ie nu dus niet meer alleen als ik alles in het spel uit zet.(oa. IGI2 Splinter cell Black hawk Down.) Sorry voor het lange verhaal maar ik wil zeker wetendat ik wat goeds koop. Alvast bedankt. :)[/quote:b8ae2d2c32] geschikt ecs moederbord: 50 euro geforce4ti4200 128 MB: 130 euro (of een ati radeon maar ik ken de ati-kaarten niet zo goed) amd athlon xp 1700+: 61 euro 256 MB merkgeheugen: 40 euro cpu koeler: 10 euro Een nieuwe harddisk zal niet gaan lukken voor die prijs denk ik. En misschien ipv de geforce ti4200 een geforce fx 5200 omdat die 20 euro goedkoper zijn.
Link naar reactie
ik zag op tweakers een P 4 1.7ghz> >Compaq Evo D310 P4 , 1.7 Ghz , 20gb HDD , 128 MB intern ! > > > >Intel Pentium 4 1.7GHZ processor > >Intel Pro moederbord met Intel 845 chipset > >400MHZ Front side bus > >32 Mb Video mem > >128SDRam, uitbreidbaar tot 2GB > >20GB 7200rpm Ultra DMA/ ATA100 harddisk met S.M.A.R.T. > >48 speed CDrom drive, > >10-100 mbps netwerkkaart > >Yamaha audio onboard > >6 USB 2.0 poorten > >3 PCI sloten + serieel + parallel > >4 speed AGP slot > >In absolute nieuwstaat > >Windows XP professional NL geinstalleerd > >Alleen de PC, geen scherm/keyboard/muis, voor 285,- euro komt dat in de buurt van die andere upgrade?? Ik heb zelf een goede geluidskaart.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...