Ga naar inhoud

gaat dit een beetje stil worden?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:22898bb815="no_name"]en zijn de Q-tec's stil ? want als ze niet stil zijn maar wel goed, dan gewoon 2 enermaxen/papsten er in. [/quote:22898bb815] Salv van dit forum is er erg tevreden over en hij vind hem ook erg stil. Hij had dacht ik een 430W Golden edition oid. Q-tec is gewoon een redelijke kwaliteit voeding, niet de top maar gewoon een mainstream voeding.
Link naar reactie
[quote:20d00d112d="Marcel de Reus"][quote:20d00d112d="no_name"]en zijn de Q-tec's stil ? want als ze niet stil zijn maar wel goed, dan gewoon 2 enermaxen/papsten er in. [/quote:20d00d112d] Salv van dit forum is er erg tevreden over en hij vind hem ook erg stil. Hij had dacht ik een 430W Golden edition oid. Q-tec is gewoon een redelijke kwaliteit voeding, niet de top maar gewoon een mainstream voeding.[/quote:20d00d112d] 350 watt heeft ie. En das dan ook gelijk met 1 fan, ik zoek een 350/400, die zijn dus dual fan.
Link naar reactie
ik heb een Q-tec 350 Watt. (geen dual) Opzich wel een goede voeding voor weinig geld. Hij is wel redelijk stil maar laat je de boel echt stressen kan ie behoorlijk gaan zoemen. Ook hier weer oppassen met resonatie. Ik Doe altijd een paar elastieken om zo'n voeding heen. Dat dempt dan weer meteen een beetje. Maar even over die Zalman 80. Die is toch behoorlijk groot. Ik wil die denk ik er ook eens opzetten. Past dat nou altijd? Ik heb namelijk een Asus a7v8x en daar zitten de memsloten tegen de AGP aan.
Link naar reactie
[quote:2bb8a44af7="CV"]Je moet is denken aan rounded cables voor je IDE drives RD :wink:[/quote:2bb8a44af7] Ik zeg nog zo dat het een oude foto is :roll: ik gebruik nu deels Serial Ata, nog beter dan rounded cables. Overigens zijn rounded cables niet altijd goed voor het signaal. er kan storing optreden. Geef mij maar S-ata. 8) //no_name Is het gelukt met de zalman northbridge cooler? Ik neem aan dat het geen probleem was met de meegeleverde lijm.
Link naar reactie
[quote:aad121ccb4="Red Dragon"][quote:aad121ccb4="CV"]Je moet is denken aan rounded cables voor je IDE drives RD :wink:[/quote:aad121ccb4] //no_name Is het gelukt met de zalman northbridge cooler? Ik neem aan dat het geen probleem was met de meegeleverde lijm.[/quote:aad121ccb4] ja, terwijl die chip maar ca 0.75 bij 0,75 is blijft de heatsink goed hangen. Dus het is wel sterk spul, en het ruikt ook nog lekker (aardbei)
Link naar reactie
Wat je zegt...aardbei... Ik ruik nog steeds die wasbenzinelucht van het schoonmaken van mijn CPU. En da's toch alweer een maand of 2 geleden. Je ruikt het alleen als de Pc een tijdje heeft aangestaan... Maar over die matjes... Pas maar op dat je het niet té stil maakt. Ik heb bij mijn eigen pc nu ook die casefans eruit gehaald. Moet zeggen dat het wel lekker rustig is, maar zosnel je een spel gaat spelen zit ie binnen 2 minuten gestressed op de 65 graden.
Link naar reactie
[quote:035e3567b0="Salv"]Wat je zegt...aardbei... Ik ruik nog steeds die wasbenzinelucht van het schoonmaken van mijn CPU. En da's toch alweer een maand of 2 geleden. Je ruikt het alleen als de Pc een tijdje heeft aangestaan... [/quote:035e3567b0] Ik heb afwasmiddel gebruikt, wasbenzine is vet, en afwasmiddel onvet, en het werk heel goed. Het meeste werk had ik nog van die drukpinnetjes.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...