Ga naar inhoud

Advies systeem van € 1200


Aanbevolen berichten

ff een beetje uit m'n hoofd: (en een beetje niet :o ) Asus A7N8X AMD 2600+ ATI Radeon 9700 2*512 MB Kingston HyperX C2 PC3500 Chieftec DX 01BD Q-tec Dual fan gold low noise 400W Thermaltake volcano 11 DVD writer NEC ND-1100 Zit je op ongeveer: 130+170+250+310+70+30+40+250 = 1250 Heb je toch best een leuk systeempje :lol:
Link naar reactie
Epox 8RDA+, PC3500, 550W voeding. Dan gaat ie denk ik wel overklokken :P Ik mis de naam van de kast en ik mis koeling? Het is neem ik aan een kast zonder voeding, gezien je er een losse 550W bijkoopt? Verder is een Thermalright SLK800 misschien leuk. Wat voor fan erop moet is afhankelijk van hoe zwaar hij wil OC'en en of hij van vliegtuigen houdt ;) Verder 3x Papst casefannetjes en een leuk boxensetje? Logitech Z-640? Ik mis BTW ook nog het merk geheugen?
Link naar reactie
zou ik dan 100% zeker geen Epox 8RDA+ nemen... gezien wat de huidige nieuwere Nforce2 mobos doen op OC gebied, dan is de 8RDA+ zeker niet meer de beste kandidaat.. Als ik zie wat mijn 8RDA+ doet, dan heb ik alweer spijt van mn aankoop (8RDA kopen :wink: ) zou dan eerder kijken naar een Abit NF7 of een 8RGA+ of de nieuwe versie van de 8RDA+ de 8RDA3+ deze komen zo over de 220 FSB, en dan is PC3500 handig, op de 8RDA+ clock je hem dan alleen maar onder, en dat is ook weer zonde van het extra geld wat je ervoor betaald... misschien een andere VGA kaart? Radeon 9800 ofzo en misschien een andere CPU? Bartonnetje ofzo? XP2500 bijvoorbeeld....
Link naar reactie
denk dak hiervoor gaan : plexi case met neons en led fans 8RGA+ xp2500(barton) thermalright SLK800 ATI 9700pro Q-tec 550W (gold) 2*512MB kingston HyperX cl2 PC3500 western digital 120GB 7200t/m Lite-On dvd Lite-On cd-writer altec lansing 5100 heb nog targa 19" en logitech toetsenbord - opt.muis
Link naar reactie
[quote:dfce27528f="Bockempiep"]denk dak hiervoor gaan : plexi case met neons en led fans 8RGA+ xp2500(barton) thermalright SLK800 ATI 9700pro Q-tec 550W (gold) 2*512MB kingston HyperX cl2 PC3500 western digital 120GB 7200t/m Lite-On dvd Lite-On cd-writer altec lansing 5100 heb nog targa 19" en logitech toetsenbord - opt.muis[/quote:dfce27528f] daar is niks mis mee alleen welke cd-rw neem je?
Link naar reactie
Idd even de aarde van het stopcontact aanraken voor je begint en dat om het half uur oid weer even doen. Je moet er opletten dat je de schroeven van de koeler om en om aandraaid. Dus telkens 1 schroef een stukje en dan de volgende en zo blijven wisselen totdat ze vast zitten. En vast is vast, dus niet doordraaien, anders plet je je core.
Link naar reactie
Als jij eerst linksonder helemaal vast draait en vervolgens begin je de schroef rechtsboven vast te raggen dan vind je core dat niet zo fijn. Die wordt dan namelijk als hefboom gebruikt, hij moet netjes recht met de bodem parallel aan de core en geledelijk zakken. Staat ook uitdrukkelijk zo in de handleiding van mijn Swiftech koeler BTW.
Link naar reactie
[quote:c5cdfbdd4f="Marcel de Reus"]Als jij eerst linksonder helemaal vast draait en vervolgens begin je de schroef rechtsboven vast te raggen dan vind je core dat niet zo fijn. Die wordt dan namelijk als hefboom gebruikt, hij moet netjes recht met de bodem parallel aan de core en geledelijk zakken. Staat ook uitdrukkelijk zo in de handleiding van mijn Swiftech koeler BTW.[/quote:c5cdfbdd4f] okee ik had geen handleidingen doorgelezen alleen wat ik op internet kon vinden :oops:
Link naar reactie
[quote:aa77badffc="Marcel de Reus"]Idd even de aarde van het stopcontact aanraken voor je begint en dat om het half uur oid weer even doen. Je moet er opletten dat je de schroeven van de koeler om en om aandraaid. Dus telkens 1 schroef een stukje en dan de volgende en zo blijven wisselen totdat ze vast zitten. En vast is vast, dus niet doordraaien, anders plet je je core.[/quote:aa77badffc] Idd, al moet je computer dan wel geaard zijn, anders helpt het nog niet. Vonkoverslag kan je ook krijgen als jij niet geladen bent, maar delen van de PC wel. Als je even het metaal van je PC kast aanraakt is in principe ook voldoende. Daarom maak ik me daar nooit zo druk over, gebeurd evengoed wel als ik het zijpaneel eraf haal. En schroeven die in een vierkant geplaatst zin kruislinks aandraaien is sowieso een goede gewoonte, dat is bijna het eerste wat ze je vertellen op een technische opleiding :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...