Ga naar inhoud

half uurtje..zzzzzzzzzzzz


Aanbevolen berichten

Hallo, Een kennis belde me op met het volgende probleem: Als zijn pc een half uur aan staat wordt hij zo traag als dikke strond. Hij vroeg aan mij of ik een keer wilde kijken. Maar aan zijn verhaal te horen denk ik dat het mij ook niet gaat lukken. Dus misschien dat hier iemand me in de goede richting kan helpen, zodat ik weet waar ik moet zoeken. Details: Hij heeft internet gedeeld dmv een crosscable met een 2e pc. Hij heeft zijn pc geformateerd, maar hierna was het probleem niet opgelost, vandaar dat ik dacht dat het bijna wel een hardware probleem moest zijn. Mocht deze topic toch op de verkeerde plek staan, sorry. m.vr.gr. Gert-Jan
Link naar reactie
Kan van alles zijn, maar dit doet me denken aan dat de hardeschijf te vol is zodat windows (als hij dat heeft maar daar ga ik ff vanuit, geef anders ff meer info) zijn swap file niet meer kwijt kan. Mocht het wat anders zijn moet je meer info geven, anders is het voor ons ook alleen maar gissen.
Link naar reactie
Lijkt een beetje op Windows ME met weinig geheugen? Die heeft namelijk enorme memory leaks waardoor je mem helemaal volloopt. Er zijn verschillende programmaatjes die dit verhelpen. Achtergrond software en spyware kan natuurlijk ook, of misschien een eventuele hacker, wat ik kan aanraden is: * AVG virusscanner * ZoneAlarm firewall * AdAware spywarechecker & remover * msconfig om progs bij de bootup uit te schakelen * regclean en WasUp op het register schoon te vegen * defragmenteren * Als het vooral om langzaam internet gaat: Mozilla, Opera.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...