Ga naar inhoud

HMA niet beschikbaar en.....


Aanbevolen berichten

Heej, ik heb hier een HP pctje staan; Pentium 2 400 mhz 64 mb geheugen, onboard video en geluid. Als ik de computer opstart geeft hij vaak de melding het toetsenbord niet te kunnen vinden. ene keer wel andere keer niet daarna krijg ik een HMA fout, ik zal de fout ff volledig overnemen: [code:1:46d38becf9]Waarschuwing, de high memory area (hma) is niet beschikbaar. Het lage geheugen (onder 640K) zal in plaats hiervan worden gebruikt[/code:1:46d38becf9] Windows start ook niet op (windows wil opstarten en dan krijg ik de bovengenoemde foutmelding). En heel af en toe geeft hij geen beeld, de persoon van wie die computer is vertelde mij dat, zelf heb ik dit nog niet gezien. Geheugen heb ik getest en werkt gewoon. Zelf vermoet ik dat er wat mis zit op het moederboord, maar ik wil graag jullie reactie/ervaringen weten voordat het moederboord de prullenbak in gaat :D Alvast Bedankt!
Link naar reactie
kheb ff een heleboel dingen losgehaald en schoongemaakt, en wonder boven wonder doet ie het weer :-? :-? :-? niks geen foutmeldingen meer, :D bedankt voor de tips van dat hma, heb het vroeger vaak goed aangepast, maar dos was al weer op de achtergrond geraakt bij mij :roll: kheb het nu voorelkaar Bedankt!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...