Ga naar inhoud

batterijttje op en dan?


Aanbevolen berichten

Ja dat is natuurlijk waar. Om naar een flop te kunnen schrijven moet er al een kernel lopen die het filesystem ondersteund en die de floppy kaan aanspreken. Kun je dan je BIOS file zou op je HDD zetten dat hij deze file telkens laadt bij het booten? Wat misschien wel zou kunnen is een .rom file van je BIOS maken als backup en deze later terugflashen.
Link naar reactie
Doe ik dan zo kort met mijn bios batterijtje Heb mijn pc nu ongeveer 3 jaar en heb al 2x het batterijtje moeten vervangen :-? . Ohja, zet mijn pc ook helemaal uit, (met zo'n verdeeldoos) als ik er spanning op laat staan blijft er een groen ledje branden op het mobo, en is de voeding nog aardig warm dus zet toch nog een aantal watts om in warmte en een groen ledje. (alhoewel dat ledje natuurlijk zeeeer weinig gebruikt, dus er bijna alleen maar onnodige warmte word geproduceerd)
Link naar reactie
[quote:16dde9d0e8="scenic20"]Doe ik dan zo kort met mijn bios batterijtje Heb mijn pc nu ongeveer 3 jaar en heb al 2x het batterijtje moeten vervangen :-? . Ohja, zet mijn pc ook helemaal uit, (met zo'n verdeeldoos) als ik er spanning op laat staan blijft er een groen ledje branden op het mobo, en is de voeding nog aardig warm dus zet toch nog een aantal watts om in warmte en een groen ledje. (alhoewel dat ledje natuurlijk zeeeer weinig gebruikt, dus er bijna alleen maar onnodige warmte word geproduceerd)[/quote:16dde9d0e8] Als je zo'n batterijtje dan vervangt, doe je dat dan met je hand of met een doekje of iets, als je de batterij aanraakt met je hand komt er vet op en lopen ze sneller leeg.
Link naar reactie
[quote="CV]Als je zo'n batterijtje dan vervangt, doe je dat dan met je hand of met een doekje of iets, als je de batterij aanraakt met je hand komt er vet op en lopen ze sneller leeg.[/quote] Met een papiertje :D Maakt me voor de rest ook niet zoveel uit, stop er af en toe wel eens een nieuwe in
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...