Ga naar inhoud

Hoe Overclocken ? Celeron 2.0 GhZ


Aanbevolen berichten

[quote:7f9d85b3ff="Celeronfreak"]ik speel geen super grafische games ofzo en ik zie ook nauwlijks verschil tussen een geforce 4 ofzo..[/quote:7f9d85b3ff] Idd, maar dan moet je dit niet zeggen :D (Hans Anders verkoopt BTW leuke brillen ;) :P ) Ik vond de weergave van mijn GF2 MX al snel blurrie ogen, mijn Sis 8mb kaartje had IMHO een veel scherpere 2D.
Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
ik denk dat ik geen bril nodig heb hoor. ik heb mijn pc bij de paradigit gekocht dus goede keus denk ik. ik heb betaald 535euro.. Intel celeron 2,0gh Albatron ......... moederbord western nogwat 80gb harddisk cd drive + brander had ik nog van vorige pc een goede iiyama beeldscherm.. 85hz!! 256ddr ram geforce 2 mx 400 64 mb + tv out een mooie kast ! midi tower zo slecht is dit toch niet ?? ik heb erg mooie weergave ook omdat ik een goed beeldscherm heb denk ik. welke beeldschermen hebben jullie? gr..
Link naar reactie
Ik heb een Philips 109S op 1280x1024@85hz in mijn desktop op een Geforce4 ti4400 en een 15inch XGA+ 1024x786@60hz op een Radeon 9000 Mobility in mijn laptop. Niemand had gezegd dat het een slechte PC is hoor :D Of Paragdit een goede keus is weet ik niet, ik ken maar een persoon die systeem daar heeft gekocht en die haalde ongeveer de helft van het aantal 3Dmarks dat hij zou moeten halen na leverling. :roll: (4000 op een 2200+ met een Geforce4 ti4200, 512mb PC2100)
Link naar reactie
ik heb hem ook op 85hz staan en als ik bij iemand anders 60hz zie krijg ik meteen kei hoofdpijn.. nog even over het overclocken.. ik heb dus meerdere malen vanalles geprobeerd en nu ben ik op wat meer spanningen op de 2,9Gh gekomen :D tempratuur is prima . en hij draait goed ook de soundkaart werkt nog perfect. is het overclocken goed gelukt of niet? :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...