Ga naar inhoud

processor


Aanbevolen berichten

ik heb een compaq 5371ea computer met een 1,7 GB processor ik wil er graag een wat grotere processor inzetten en ik weet dat het kan, maar ik weet niet wat de cijfers en letters op mijn oude processor betekenen wie kan mij helpen. wat zou er maximaal voor processor in kunnen of vertel hoe ik daar achter kan komen. kan ik er eventueel ook een processor inzetten met 512 kb -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------op de oude processor staat vermeld 1.7 Ghz/256/488/1.75v------SL5TK Costa Rica------- 3145A899-8727--------Intel 0081 en ik heb ook gekeken naar de socket het is een MPGA 478 B
Link naar reactie
1.7 GHz = kloksnelheid 256 = 256kb L2 cache 488 zal wel 400 zijn = FSB snelheid 400 MHz SL5TK = stepping/productcode van Intel Waar je alleen even naar kijken moet, is of het een S478 CPU is of S423 CPU is. Als het S478 is, dan kan je er wel een Northwood P4 met 400 MHz FSB in zetten, bij S423 wordt dat heel lastig.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...