Ga naar inhoud

nieuw systeem... tips!


Aanbevolen berichten

Zijn er 2500+ met een 166mhz FSB dan? Ik dacht dat die er pas vanaf 2600+ waren? Nu is het misschien idd slimmer om een 2500+ te kopen, maar hij heeft het geld nog niet en dit soort dingen veranderen met de week. Tegen de tijd dat hij het geld heeft kan het best zijn dat een 2600+ een betere prijs/kwaliteitsverhouding heeft. Dat zijn dingen die je moet bepalen een dag voordat je gaat kopen.
Link naar reactie
[quote:da0b09ed73="Red Dragon"]Ik heb zelf ook een AthlonXP 2500+ "Barton" en ik kan beamen dat hij standaard een 166fsb (333) heeft. Prima CPU voor weinig geld (koste mij 157 Euro voor de Boxed versie) Hij is ook nog leuk te overklokken, mocht je dat interesseren.[/quote:da0b09ed73] Kan hij nog beter een abit mobo net als jou erbij nemen RD :wink:
Link naar reactie
Mja, ook niet altijd, voor apps als 3Dmax en Lightwave etc, waar bijna alleen de FPU telt, is een Tbreb B nog steeds de beste keuze, je ziet in de benches dan ook vaak de 2800+ TbredB de 3000+ Barton verslaan. (hoewel die beiden op 333 MHz FSB draaien) Bij games etc zie juist dat de Barton voordeel heeft van zijn extra cache.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...