Ga naar inhoud

Asus A7N8X, alleen DDR400 dual channel??


Aanbevolen berichten

het maakt niet uit wat voor mem je erin drukt (zolang je geen SDram gaat proberen ofzo :wink: ) je kan al het mem in dualchannel laten draaien, echter heb ik wel het idee dat je geen joepietoepie merk moet gaan gebruiken, want als de een een timing niet goed aan kan, loopt de ander weer ietsjes sneller, en dan heb je de kans op instabiliteit..
Link naar reactie
[quote:52fd96dce3="turbulence"]het maakt niet uit wat voor mem je erin drukt (zolang je geen SDram gaat proberen ofzo :wink: ) je kan al het mem in dualchannel laten draaien, echter heb ik wel het idee dat je geen joepietoepie merk moet gaan gebruiken, want als de een een timing niet goed aan kan, loopt de ander weer ietsjes sneller, en dan heb je de kans op instabiliteit..[/quote:52fd96dce3] Ik heb Kingston 2x 256 DDR SDRAM PC2700 333mhz, 2.5V. Daarmee zou het moeten lukken??? Ik vind het wel raar van Asus, want op hun doos staat DDR400 Dual Channel support en er wordt verder niet over Dual Channel support voor andere typen gesproken. Misschien een verkoop argument? (wij hebben DDR400 Dual Channel support?).
Link naar reactie
[quote:26b54a4d11]Ik vind het wel raar van Asus, want op hun doos staat DDR400 Dual Channel support en er wordt verder niet over Dual Channel support voor andere typen gesproken.[/quote:26b54a4d11] Het aantal channels heeft geen enkel direct verband met de geheugensnelheid. Dus ze zeggen dat DDR400 wordt ondersteund en ook Dual Channel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...