Ga naar inhoud

temp probleem in games


Aanbevolen berichten

In winbond hardware doctor heb ik het alarm ingesteld op 4.72 en dan need 4 speed hot pursuit 2 gespeeld. Die waarde zakt in ieder geval niet onder de 4.72, dus da zal wel goed zijn, denk ik? Stel nu dat ik ddr bijplaats (heb er nu 256 en zou er binnenkort 256 of 768 :P bijplaatsen) wa gebeurt er met die spanningen?
Link naar reactie
  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
damn problemen nog niet volledig van de baan! :evil: :-? Zopas viel het beeld de ganse tijd weg, komt terug maar als ik een handeling uitvoer (voorbeeld prog starten) terug beeld weg-terug, weg-terug. Zo een 5-tal min. en dan plots ne spontane reboot. Heb ook problemen met mijn cd-writer. Die leest sommige cd's dan weer niet, dan weer wel. :(
Link naar reactie
Misschien handig om ff te kijken of Linux dit probleem ook kent? Je kunt van www.knoppix.org een bootable CD'tje halen, dat zonder gebruik van de HDD draait en alles automatisch detecteerd. Ideaal om ff te testen. Er is ook een bootable Gentoo cd met daarop de Ut2k3 demo. Daarmee kun je de GPU ff wat te doen geven. Deze kun je vinden op www.gentoo.org Voor het zelfde geld is het namelijk een hardware probleem en installeer je al die ellende voor niets opnieuw ;)
Link naar reactie
[quote:3db64e3e89="Marcel de Reus"]Misschien handig om ff te kijken of Linux dit probleem ook kent? Je kunt van www.knoppix.org een bootable CD'tje halen, dat zonder gebruik van de HDD draait en alles automatisch detecteerd. Ideaal om ff te testen. [/quote:3db64e3e89] Als ik ne link volg, krijg ik ne heleboel files te zien. Is het genoeg om ééntje te downen http://source.rfc822.org/pub/mirror/knoppix/KNOPPIX_V3.2-2003-04-15-EN.iso die is 698 mb? Op die andere site vind ik het nie :-? :cry:
Link naar reactie
[quote:3969d6c7f7="DiTn"]zal toch nog efkes moeten wachten om da te downen. Mijn telemeter staat ver in het rood :( :oops:[/quote:3969d6c7f7] Heb je een modemverbinding??? Dan moet je het natuurlijk niet downloaden he. Je kunt BTW op www.kooplinux.nl voor een kleine vergoeding ook de cd's voor ja laten downen en fikken .
Link naar reactie
[quote:258108dc87="Marcel de Reus"][quote:258108dc87="DiTn"]zal toch nog efkes moeten wachten om da te downen. Mijn telemeter staat ver in het rood :( :oops:[/quote:258108dc87] Heb je een modemverbinding??? Dan moet je het natuurlijk niet downloaden he. Je kunt BTW op www.kooplinux.nl voor een kleine vergoeding ook de cd's voor ja laten downen en fikken .[/quote:258108dc87] Neje geen modem, maar breedband met een downloadlimiet van 10 giga per 30 dagen :cry: , die staat nu op 96% :oops: Heb wel cd CT gekocht me diene cd bij. Zal da straks eens proberen.
Link naar reactie
[quote:bb3a109b1c="DiTn"]heb diene cd geprobeerd, da werkt allemaal, maar ik vind daar zo mijne weg nie in zulle. Da's de eerste keer dat ik linux zie[/quote:bb3a109b1c] Ok, maar je moet nu dus kijken of hij daar ook met gamen crasht en dat wordt wat lastig als je geen games hebt ;) Knoppix is bedoeld als demo/resque systeem, maar je kunt niet zomaar ff simpel Ut2k3 eronder installeren. (je hebt namelijk geen HDD in gebruik) Die andere CD zou dus veel beter zijn. Die is ook maar 247mb groot. Met de Knoppix cd zou je overigens wel gewoon een zware screensaver kunnen opstarten en vervolgens dmv ctrl+alt+f2 naar tty2 gaan en daar "startx -- :1" intypen, daar weer de screensaver draaien, vervolgens naar tty3 waar je "startx -- :2" intyped enz. Je gaat dan allemaal verschillende display's opstarten en daar een screensaver op draaien wat ook een hoge load geeft.
Link naar reactie
Dan ligt het dus aan Windows/drivers en kun je een hardware probleem uitsluiten. Herinstalleer Windows met de drivers die op de bijgeleverde CD's staan, deze zijn meestal zoiezo goed. Of installeer gewoon Linux :D Ik moet er ook niet aan denken dat ik een datalimit had. Ik heb van de week bijna 12GB in 24uur gedownload (SuSE 8.1, Mandrake 9.1 en nog wat zaken)
Link naar reactie
[quote:d87c0ee352="Marcel de Reus"]Dan ligt het dus aan Windows/drivers en kun je een hardware probleem uitsluiten. Herinstalleer Windows met de drivers die op de bijgeleverde CD's staan, deze zijn meestal zoiezo goed. Of installeer gewoon Linux :D [/quote:d87c0ee352] Heb er de drivers afgegooid en de oude terug geïnstalleerd. Voorlopig werkt alles goed, met uitzondering van de writer. Maar voor die laatste heb ik andere topic gestart in de betreffende groep :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...