Ga naar inhoud

Voeding "blaast"?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb net een nieuwe voeding in mijn PC gezet, 300watt van het merk Q-Tec. Nou blaast het ding aan de achterkant van de pc lucht naar buiten. Volgens mij zuigen die dingen toch lucht naar binnen? of maakt dat niks uit? En echt koud blijf ie nou ook niet echt :-? Was 15 euro misschien ietwat goedkoop ? :lol:
Link naar reactie
idd, ze ze blazen lucht naar buiten.. of wil je soms de warme lucht van de PSU in je case hebben?? :wink: omdat ze blazen nemen ze ook nog wat warmte mee die vanuit de case je voeding ingaat... dus het werkt ook een beetje mee aan je casetemp, bij bijvoorbeeld een dual fan PSU heb je er dan nog meer aan.. ach, en mijn voeding wordt ook best warm hoor, zal niet zozeer aan het merk liggen, misschien een andere fan erin. houdt er wel rekening mee, dat goedkopere voedingen vaak onstabiele V lijnen hebben, en als je er dan ook nog eens veel handel aangaat hangen, dan loop je de kans op een onstabiel systeem.. beter is ietsje meer uit te geven aan een merkvoeding, en dan evt ietsjes zwaarder...
Link naar reactie
[quote:857cfa9a2b="phaas"]Hoi, Ik heb net een nieuwe voeding in mijn PC gezet, 300watt van het merk Q-Tec. Nou blaast het ding aan de achterkant van de pc lucht naar buiten. Volgens mij zuigen die dingen toch lucht naar binnen? of maakt dat niks uit? En echt koud blijf ie nou ook niet echt :-? Was 15 euro misschien ietwat goedkoop ? :lol:[/quote:857cfa9a2b] Ten eerste, ik ben in de moderne tijd (1995-2003) geen niet-blazende voeding tegen gekomen, zelfs die 486'ers blazen uit de voeding. Ten tweede, Waarom koop je eigenlijk een 300watt voeding? tegenwoordig moet je er toch een wat krachtigere voeding er in hebben hangen. Ik heb juist mijn oude 300watt voeding weggedaan en ik heb een Q-tec 450watt voeding gekocht. Ik heb er 36euro voor betaalt, de voeding heeft een goud kleurtje, twee CLEAR fans en is lekker stil. IMHO
Link naar reactie
[quote:5abf81a582]Ten tweede, Waarom koop je eigenlijk een 300watt voeding? tegenwoordig moet je er toch een wat krachtigere voeding er in hebben hangen.[/quote:5abf81a582] Als die 300 Watt voeding is voor het systeem in zijn sign dan is het in principe ruim voldoende, als hij niet gaat upgraden later. Hij heeft met die pc niet veel baat bij een voeding van 450 watt om maar iets te noemen.
Link naar reactie
[quote:a587636307="phaas"] [00|< @ `/453[ph n##b! :D[/quote:a587636307] :lol: Maar een voeding van redelijke kwaliteit. Tja... Ik heb een Q-tec aka bromsnor. Ik heb nog wel een papst liggen maar ofdat die genoeg vermogen heeft om die voeding koel te houden? Is zó'n 0.6 watter ofzo. NGL nog wat (je kent ze wel) Zit een 4 pin molex aan.
Link naar reactie
[quote:13548f2bdc="phaas"][quote:13548f2bdc="BA"][quote:13548f2bdc] Ph34r |V|`/ 3v1l [337 5|<1[[z [/quote:13548f2bdc] 4|V|473|_||2 :P [/quote:13548f2bdc] [00|< @ `/453[ph n##b! :D[/quote:13548f2bdc] OK, mag ik de vertaling of een link naar een site oid? ;) De quote van BA is gebaseerd op je sig, dat zie ik nog wel en in je laatste quote zie ik het wordt n00b, maar verder?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...